`-臭shan qooza*v*

 

♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)



我 一 直 都 在身 邊 ; D 守 護 您*

;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;]

-
運動型的男仔極帥<3.
supp0rt`;>

*v*`*v*`*v*`*v*`*v*`

lubshan
暱稱: ♣ 臭shan`:]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人人 勸諭 我, 但 無 ...
無奈的1天-v-
學界羸左啦>3<
sai-sai* take care'...
變了馬小姐xd
文章分類
全部 (61)
D!ary;') (24)
___________ 問問問xD (2)
`:] ♥底話`!- (2)
 -  *  歌語;, , : ] (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


千嬅千嬅千嬅 >v< 疑惑

---------------- ♣♣05,October,07 `

 

蛇輝,5蚊. 生日快樂'

 

♥♥ ------ 仲有10日:>

-----

我xanga所謂的轉look就係咁xd
禁入黎睇下=D.
比小小評語我都好-0-.

今日番學. 見到.. .  haha!`
嘟-_-' 比人捉-0-.
吾通真係要剪頭髮?!' 但我吾想-_-'
吾駛早會 <333. 棒 :D'
哇.. . *v* 上班房 >3<'
千嬅張飛; <3. 好愛. 1015哇 *v*!
IMGP3916

IMGP3917

IMGP3918

IMGP3919
art:: 好開心 *v*' 好鐘意同joy佢地傾計>3<'
但我覺得牙yo好可憐'xppp
句句差吾多都比牙joy[姪]返轉頭
recess 1:: 幫kyle.wu做野-_-v'
落左1樓-33-'
牙康吾理我-_-v'.. .
英文:: mr.zak' 睇書XD'
好彩吾駛我出黎講野嗜 <3.
IMGP3920
recess 2:: 再落1樓' 見到牙聖'威廉-3-.
唉-3-. 比人話我-v-. 吾係你地`xd
中文:: 背書 <333.
哈 ^V^'   太好了:D'
第1次. miss wong吾會叫我起身背
recess 3:: 上左3樓派野.
見到佢哇
極近距離喇.<33333.
佢同我講野=)'
入人班房.. . 我比人趕 -_______+'
中史:: 哈<3. 勁快過左1堂 *v*'
maths:: 係到傾計XD'
小明,我知道d野既<3.
我做左fion個媽媽XD'
你真係吾好再整佢啦.v.
吾係你就知死-\/-!
放學:: 勁開心. 勁癲
我地成班去左m記.
ar be勁傻XDDD'
傻chi把聲好正=)'
so樊勁型.
fion 講d野好好笑 ^V^.
蚊蚊係到sd sMs!xD'
係甘係到笑!. 要多謝琦琦姐 <333.
錄埋音 *V*. 勁好笑 :>
今日都吾知發生咩事?!xd
跟住牙其佢地經過XDD'
見到ar fung`佢地.
佢地係到傳薯條xp'
玩玩下影相:D`.. .



*又放2日假!<3.
* 大邱' take care=).
*今日真係好開心 >v<'
*ar-be你應承左我架:>

;我好想日日見到您>3<

刊登時間:2007-10-07 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


陰公/0\' 心淡.冇蛋糕食/__\ 感動

---------------- ♣♣04,October,07 `

 

♥♥ 倒數:: 11day's

- 牙靜`劉sir' 生日快樂:)

 

今日番學-_-' 愈來愈遲番學啦我-0-.
比牙軍同牙kay' 借左我2支筆-_-'
冇筆用-x-
晨讀:: 終於讀中文啦'xd
睇吶喊=). 挺不錯!'
bio:: 係到諗講稿 'x]
勁長-_-' 但有D都系吾識讀-,-
recess- 期待4社大會 >v<'
中文:: 哈^V^' 吾駛上miss wong堂.
仲諗住今年吾錯.. 唉`點知-_-'
睇到我想訓=3=.
多得joy`so樊`fion系到傾計xd
我係甘比人串-3-..
recess- 做英文戈個野:]
係到睇佢 <333.
英文::最後冇叫我出去=]
bowtell吾記得左 *v*'
lunch- 同牙晶. 周ling出去買野=]'
買完之後食栗米-0-!
佢地係甘係到笑-__-v
番到去.. . 好灰/__\'
冇蛋糕食.. . 又話留比我  唉'
幫人keep 3部電話-33-'
maths::係到挽:D' 哈哈@v@.
chem:: 默元素:>'
同牙kwan send sms':>
你要解釋清楚!.v.
放學打排球<3.
好開心
佢同我講野哇>333<'
跟住就番屋企wif念恩嚕=).


- 謝謝aiii康` <3.   感激你=]

- 謝謝豬*v*. 

 

刊登時間:2007-10-07 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]