| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| so菲,生日快樂哇' |
---------------- 脗脗09,October,07 `
so菲. hapiii b-day'>333<
我. ..仲有6日:] 期待=]
呵呵呵呵呵.琴日好累-_-'
所以本人今日訓到7點半先起身xd
見到念恩=) 1齊番學:D'
呵呵xp' 1見到so菲係甘叫. ..
真係傻-__-v' so菲'生日快樂>V<'
哈哈v3v' 係甘係到叫xd 默書默書=]'
班主任堂:: joy番左黎嚕@v@'
成堂係甘同f!on果d傾計@v@' haha'x]
maths:: 聽書聽書:D'
好開心的. 但突然kyle.wu比馮sir話-0-.
成班靜晒-v-. fion本野好yeah'xD'
recess 1:: 落左去@v@. 肚餓了.-3-
幫人買野食-v-' 吾夠3分鐘就吾記得人地想買咩-333-'
牙姍記憶力衰退XD! 多謝新發提我-_-v.. .
中史:: 今堂幾輕鬆<333.
miss wong! 笑口常開哇=D!
英文::okay啦. 拎左kyle.wu 同 羅小姐做示範'xd
好明顯1個係ugly啦=x=' 哈哈..-v-
recess 2:: 上圖書館交野-_-'
跟住搵牙香借書@v@. 吾該您呢=]'
p.e:: 男仔打波先=333='
d示範勁得意XDD!
好似叫狗仔跑甘-____-'
同蘇樊1pair=]'
勁掂!*v*.
練左1陣就有滿分 >v<' 滿足=D'
冇打排球了-v-. 打鐘換衫-3-'
lunch:: 冇人陪我出去食/ v \'
最後都係學校食/___\' 唉. ..
食左碗粉'.. . 第1次食牛柏葉.. 吾錯-3-'
跟住打波<3. 開心XD!
上面d人駛吾駛甘大反應呀.?! -口-'
上左2b*v*' 比肥豪爆我吾係依班-_-' 過份.v.!哼.
2b都幾舒服=D.
上去3樓. ..吾見牙香-_-'
見到細細,見佢幫我比佢:]
吾該您呢`.. .=)
入圖書館見到牙軍-_-v
係甘係到玩我/ v \. 過份/__\'
英文:: mr.bowtell好似吾多開心甘.. .
好快甘過左1堂' =3=.
物理:: 同小明坐<333'
吾好再玩我了-_-'
唉-v-. .. 灰' 得晒了-v-'
after school:: 看見他了 *v*. 快樂x]]]]]!
打badm!nt0n., 再打排球<333.
又比牙軍話我.. .咩咩咩-3-'
有人汁到10蚊-v-. 好野xD!
吾知我會吾會有呢'?!'
番屋企戈陣見到細細同牙聖 '.. .
見到aiii晶. 傾左陣就番去嚕:D
|
| 刊登時間:2007-10-14 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 快了; |
---------------- 脗脗08,October,07 `
-鱅鱅鱅倒數7天..
今日勁趕甘跑番學-_-v'
跟住.. . 終於趕到-3-'
見到佢哇 :]' 嘻 '
係甘係到練-_-' 好熱-3-'
早會仲要好長.. . 死了!
換衫換衫=)'
上computer ': >
停電-vv-' 落左地下上..
跟住又上左mmlc-3-' 想點?!'
同念恩坐>333<' 聽123木頭人':D'
正點 *v*' 哈哈哈哈哈! +v+`
recess- 趕緊中文 -v-' 出汗了-333-'
中文' 默書; okay也xP'
應該又錯左幾隻字.. /0\'
聽書xd 畫木台!>v<'
請支持黑澀會美眉x棒棒堂
recess 2- 同牙kay傾計 :]' 哈'x]'
英文' mr.bowtell' 又入mmlc'=v='
跟住又走左'-v-' 上班房<3.
牙其無啦啦比人調左上黎啵'xpppp
係到傾計,正=D
lunch- 去m記. 見到小明'譚生'牙軍'牙其'新發'=v=
買完番學校. 多謝牙car=)' 多謝牙晶<3'
背書都可以背甘耐. .. 無奈-_-v'
牙軍收左2位朋友XD! 勁可愛:p'
係甘走黎走去=_='
但好開心xdddd'
maths- 幫kyle.wu手-_-v
吾駛上堂甘XD!
落去收野-_-' 又上又落-0-'
2b班d人仲叫我慢慢黎-口-'?!
算-000000000-!!`
geog- 開心的=)'
見到樂樂,pky,panda'.. .佢地打波-v-'xd
勁大聲-33-' 做乜?!-_-'???
放學- 番屋企嚕. 見到d吾應該見到既野-v-'.. .
我會保密;.. 放心吧<3.
so菲聽日生日啦'
我仲有7日咋 >v<' 期待呢<33 |
| 刊登時間:2007-10-14 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 31 | »
|