`-臭shan qooza*v*

 

♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)



我 一 直 都 在身 邊 ; D 守 護 您*

;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;]

-
運動型的男仔極帥<3.
supp0rt`;>

*v*`*v*`*v*`*v*`*v*`

lubshan
暱稱: ♣ 臭shan`:]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人人 勸諭 我, 但 無 ...
無奈的1天-v-
學界羸左啦>3<
sai-sai* take care'...
變了馬小姐xd
文章分類
全部 (61)
D!ary;') (24)
___________ 問問問xD (2)
`:] ♥底話`!- (2)
 -  *  歌語;, , : ] (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


美好的早上;x) 愉快

---------------- ♣♣17,October,07 `

 

今朝比左1個好美好的朝早我.
見到.. .   *v* `xdxd
早會- 無無聊聊地過去了x]'
冇比人祝呢` 可喜可賀.
好想剪頭髮.. .  有冇人陪我.?!'
chi- 默書<3 吾錯吾錯' : )
見人出黎讀書. 好彩冇我份-v-'.. .
recess 1- 陪傻chi落左去`
吾見佢?!-v-'
但我見到佢xDDDD'
唉' 比佢嚇死-___-'
hist- 呂sir堂真開心.
等我幫你分擔工作啦xpppp.
我幫你出卷啦.
唉. .. 覺得自己好蠢-_-'
記憶力係依方面弱' /v\.. .灰-_-'
recess 2- 哈xD 見到佢嚕<333
都話吾錯吾錯!-v-'.. .
我吾理人地點睇我'.. /_\
d.t- 校長睇我地上堂-0-.
唉`  點解成日有人偷我d野架-v-. ..
我本d.t書'.. .用過1次咋-__-'
賣得幾多錢先得架-v-
lunch- 係學校食:]'
食完同傻chi係官中周圍走-3-'
比人趕我地番落去囉. .. 我話緊你呀-v-!
見到細細同牙聖佢地係到踢波-_-'.. .
哈'xD' 我同佢地係甘係到笑 :; 傻瓜`.,=)
跟住佢地係到玩消防果d野=33='
乜都可以玩既佢地xdxd
miss wong叫佢地上黎-_-' 但佢地聽吾到-v-.
佢1落去.. . 我係甘叫佢地-3-.. .
但佢地好似聽吾到我講咩-___-'
1見到miss wong即刻走'=v='
佢好似知道我叫佢個名!.. ,
比佢認到我把聲tim -_-'
佢上黎問我=口=' 好彩佢信我講野-v-.
唉.. . 講左個大話tim,.` T__T` ,,. .`
eng- 今次到我出去講野啦-v-.
仲以為吾駛講tim`
講左成2分鐘. 仲吾夠xD'
mr.bowtell讚我*v*
好開心=D'  謝謝哇:D
 12分*3* 哈` 估吾到<333.
maths- 係到吾知算吾算聽書-v-.
after school- 種花xdddd`
勁快走得` 正>3<!
跟住打左陣排球:>
再玩數字球' 差d輸嚕=v='
吾想再比人打patpat.
5點走人<3.



* 牙康.. .對不起呢./____\'  別生氣,.`
* 蘇樊,小心身子呢'   take care<3

刊登時間:2007-10-17 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


大1歲了' 多謝您地aiii. *v* 愉快

---------------- ♣♣15,October,07 `

 

stephy.阿緯' 生日快樂: )'

我也大一歲了'
由今天起.. .

?13?????'
昨日跟小學同學的1張合照=)'
 6年沒有吃生日蛋糕了.. .
我雙眼發亮 *v*


生日願望就係有個真係開心既生日.. . 同埋咩咩咩咩咩咩'
------------ --------- -
琴日收到您地的sms.. .
多謝' : )' 我好愛您地
.. .
今日差吾多6點係到傾電話
-____-'
1次甘咋xDD' 係到玩電腦
'-3-.
係到同哥哥chat' x) 開心
*v*
7
點幾cut左線..  但搞到8點先出門口
-v-. ..
番學:: 多謝您地既祝福
<333.
我真係好開心
 : >'  hehe.. .
早會:: . 聽佢係到講野 <3.
今日清涼,
'=D
勁慘. 生日比人捉
.. . =v='
pth::
. 依濃堂
.=)
今日講d普通話好掂
'xd
recess-
落左去
*v*.
見到佢哇<3. 哈
'
chi真的傻了
x].
中文- 背書. 估到我生日會中獎架啦
-_-v..
d背吾到-0-. 好彩
jack'xp
好彩提左miss wong睇野
*3*
如果吾係又要上堂架啦
=_='
recess2-
生日快樂.生日快樂.
=-='
英文-
listening. <3
吾錯吾錯
'xD.
mr.bowtell
唱生日歌比我聽
*v*
簡直.. . lum死我

lunch-
生日破紀錄
.. .
今日食左既野係4
xD'
3
件麥樂雞+1件紅腸
-_-'
買完同念恩,so,ai蕉番去嚕
=).
sir送左2個迷你蛋糕比我
'
好開心>3<' 終於有蛋糕食啦今年
*v*
唱{立}燭xpppp.
carcar` meimei`  分享
:]'
你食左牙car送比我d朱古力aiiii! -v-
冇火-_-' 吾該
sofan>v<'
嘻. 見到細細哇. *v*'
多謝多謝多謝多謝多謝您哇`
生日願望成功<3
好開心;好開心;好開心;好開心.
repeat左幾次比臭be睇xDDDD!!.
我識跳舞啦+v+. 我愛您哇'
牙晶. 送左份禮物比我@v@'
多謝您哇>333333<'
maths:: 馮sir諗住用口琴吹首歌比我聽*v*'
同埋.. .吹多首. 慶祝fung' maths大有進步=D'
好感動=}'.. .
地理:: 蘇小明講左d野比我知. 令我好吾開心/_\
係甘搵野黎dum佢.\/. 
吾講我知就冇事啦/v\'.. .
過份過份!!.-v-
after school-  中文班. 吾錯xD'
好正=] 多謝牙kay既2毫子 x)))))'
出去講野. 6個人-_-'
我係吾係好毒=_=' 但我想試下.. .xp.
玩下.. . 吾好吾開心'<3
放左之後成5點幾-_-' 
冇野做甘就番左屋企嚕' 買左雪糕>V<! '' '
好味哇:]' 8點朱仔搵我=).
多謝您份禮物呢=]'
屋企冇乜人慶祝. .. 習慣了/v\'.. .
但竟然甘早要我熄電腦=口='!!

註:: 昨日on msn 10點後的不是我-v-' 嘻.. '

對吾住'.. 我吾知你地等我.. .'

- - - - - - - - - - - -
多謝比左1個6年以來吾孤獨的生日.
好特別'.. . 因為我終於有得食蛋糕@v@'
-- --- -- -- ------- -
實現左我既生日願望嚕

刊登時間:2007-10-16 07:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]