`-臭shan qooza*v*
♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)
我 一 直 都 在 您 身 邊 ; D 守 護 您*
;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;] - 運動型的男仔極帥<3. supp0rt`;> *v*`*v*`*v*`*v*`*v*`
---------------- ♣♣17,October,07 `
今朝比左1個好美好的朝早我. 見到.. . *v* `xdxd 早會- 無無聊聊地過去了x]' 冇比人祝呢` 可喜可賀. 好想剪頭髮.. . 有冇人陪我.?!' chi- 默書<3 吾錯吾錯' : ) 見人出黎讀書. 好彩冇我份-v-'.. . recess 1- 陪傻chi落左去` 吾見佢?!-v-' 但我見到佢xDDDD' 唉' 比佢嚇死-___-' hist- 呂sir堂真開心. 等我幫你分擔工作啦xpppp. 我幫你出卷啦. 唉. .. 覺得自己好蠢-_-' 記憶力係依方面弱' /v\.. .灰-_-' recess 2- 哈xD 見到佢嚕<333 都話吾錯吾錯!-v-'.. . 我吾理人地點睇我'.. /_\ d.t- 校長睇我地上堂-0-. 唉` 點解成日有人偷我d野架-v-. .. 我本d.t書'.. .用過1次咋-__-' 賣得幾多錢先得架-v- lunch- 係學校食:]' 食完同傻chi係官中周圍走-3-' 比人趕我地番落去囉. .. 我話緊你呀-v-! 見到細細同牙聖佢地係到踢波-_-'.. . 哈'xD' 我同佢地係甘係到笑 :; 傻瓜`.,=) 跟住佢地係到玩消防果d野=33=' 乜都可以玩既佢地xdxd miss wong叫佢地上黎-_-' 但佢地聽吾到-v-. 佢1落去.. . 我係甘叫佢地-3-.. . 但佢地好似聽吾到我講咩-___-' 1見到miss wong即刻走'=v=' 佢好似知道我叫佢個名!.. , 比佢認到我把聲tim -_-' 佢上黎問我=口=' 好彩佢信我講野-v-. 唉.. . 講左個大話tim,.` T__T` ,,. .` eng- 今次到我出去講野啦-v-. 仲以為吾駛講tim` 講左成2分鐘. 仲吾夠xD' mr.bowtell讚我*v* 好開心=D' 謝謝哇:D 12分*3* 哈` 估吾到<333. maths- 係到吾知算吾算聽書-v-. after school- 種花xdddd` 勁快走得` 正>3<! 跟住打左陣排球:> 再玩數字球' 差d輸嚕=v=' 吾想再比人打patpat. 5點走人<3. * 牙康.. .對不起呢./____\' 別生氣,.` * 蘇樊,小心身子呢' take care<3
---------------- ♣♣15,October,07 `
stephy.阿緯' 生日快樂: )' 我也大一歲了' 由今天起.. .
昨日跟小學同學的1張合照=)' 6年沒有吃生日蛋糕了.. . 我雙眼發亮 *v* 生日願望就係有個真係開心既生日.. . 同埋咩咩咩咩咩咩' ------------ --------- - 琴日收到您地的sms了.. . 多謝' : )' 我好愛您地 .. . 今日差吾多6點係到傾電話-____-' 第1次甘咋xDD' 係到玩電腦'-3-. 係到同哥哥chat' x) 開心*v* 7點幾cut左線.. 但搞到8點先出門口-v-. .. 番學:: 多謝您地既祝福<333. 我真係好開心 : >' hehe.. . 早會:: 唉. 聽佢係到講野 <3. 今日清涼,正'=D 勁慘. 生日比人捉.. . =v=' pth:: 哈. 依濃堂.=) 今日講d普通話好掂'xd recess- 落左去*v*. 見到佢哇<3. 哈' 傻chi真的傻了x]. 中文- 背書. 估到我生日會中獎架啦-_-v.. 差d背吾到-0-. 好彩jack'xp 好彩提左miss wong睇野*3* 如果吾係又要上堂架啦=_=' recess2- 生日快樂.生日快樂. 中=-=' 英文- 做listening. <3 吾錯吾錯'xD. mr.bowtell唱生日歌比我聽*v* 簡直.. . lum死我 lunch- 生日破紀錄.. . 今日食左既野係4蚊xD' 3件麥樂雞+1件紅腸 -_-' 買完同念恩,so菲,ai蕉番去嚕=). 呂sir送左2個迷你蛋糕比我 ' 好開心>3<' 終於有蛋糕食啦今年*v* 唱{立}燭xpppp. 同carcar` meimei` 分享 :]' 你食左牙car送比我d朱古力aiiii! -v- 冇火-_-' 吾該sofan>v<' 嘻. 見到細細哇. *v*' 多謝多謝多謝多謝多謝您哇` 生日願望成功<3 好開心;好開心;好開心;好開心. repeat左幾次比臭be睇xDDDD!!. 我識跳舞啦+v+. 我愛您哇' 牙晶. 送左份禮物比我@v@' 多謝您哇>333333<' maths:: 馮sir諗住用口琴吹首歌比我聽*v*' 同埋.. .吹多首. 慶祝fung' maths大有進步=D' 好感動=}'.. . 地理:: 蘇小明講左d野比我知. 令我好吾開心/_\ 係甘搵野黎dum佢.\/. 吾講我知就冇事啦/v\'.. . 過份過份!!.-v- after school- 中文班. 吾錯xD' 好正=] 多謝牙kay既2毫子 x)))))' 出去講野. 6個人-_-' 我係吾係好毒=_=' 但我想試下.. .xp. 玩下.. . 吾好吾開心'<3 放左之後成5點幾-_-' 冇野做甘就番左屋企嚕' 買左雪糕>V<! '' ' 好味哇:]' 8點朱仔搵我=). 多謝您份禮物呢=]' 屋企冇乜人慶祝. .. 習慣了/v\'.. . 但竟然甘早要我熄電腦=口='!! 註:: 昨日on msn 10點後的不是我-v-' 嘻.. ' 對吾住'.. 我吾知你地等我.. .' - - - - - - - - - - - - 多謝比左1個6年以來吾孤獨的生日. 好特別'.. . 因為我終於有得食蛋糕@v@' -- --- -- -- ------- - 實現左我既生日願望嚕