今日勁早起左身,, 因為太興奮啦! >v<"
唉... 不過冇人陪我返學,, 感覺美中不足咁..
我想每日都有個男仔陪我,, 唔理係男朋友或者哎呀哥哥 .. (畫圈圈中...")
我只不過想除朋友之外都有人對我好.. 係咪姣左少少? - 3 -"
算啦.. 我都大人地兩年,, 唔通同D細路仔拍拖咩 - -* (咪傻啦!!)
全部都好低能! 男仔擦鞋,, 女仔發姣 ... (滴汗中)
哇~ 仲係冇個in ,, 全部都係未老先衰 .. 圓框金絲眼鏡?! (笑..)
係咪路呀? 兩個頂級大肥婆!! 好想嘔呀~~
哇! 第一日已經比鋪咁澀既我,, 我驚我頂唔順呀!!
不過我好想做班會主席呀.. 但係班仆街唔知投唔投我咋..
個班主任又肥又矮,, 將我心目中個又高又瘦又索既miss打破了 .. (哀..)
把口又臭又長氣,, 鬼都比佢煩死啦~! 妖妖妖!! (怒!!)
超無聊! 都唔知星期一佢將我地點調法咖 -________-"
忍唔住去廁所` 竟然比我見到李烜堯!!
下,, 呢種係咪叫有緣無分? 只係比我地擦身而過如同陌路人?
不過.. 我可能太傻啦! 散左幾個月都成日掛住佢...
唷** 去明皇食lunch見到同佢好似既人就3以為係佢.. 我神經失常啦!! (少發夢啦..!)
我好掛住3B既同學呀.. 以後都enjoy唔到同佢地一班既熱鬧情況喇.. (哀...)
唔知點解,, 咁分開我,, 我好唔開心... 我要返3B呀 >/\<"
希望你地真係永遠係我既朋友啦...