今日好熱唷* 一朝早起左身去打波,, 點知去錯地方 .\/.
可惡! 原本係大埔墟體育館, 我就左大埔體育館 .. =口=
搞到我足足遲左半個幾鐘哇`!!
可惡可惡!! 搞到我成身汗 -" -
超無聊既一場波.. 成日我都冇波打又要我夾錢喎,, 有冇搞錯呀?!
話我發夢? 悶到我發夢咋掛! d波全部都比人打哂咯, 我打空氣啦~
真係無聊.. 哂左我一個朝早.. 又冇乜點郁過, 卡路里有減嘛?!
妖! 前兩日比個sales昆左我訂個800$$幾既減肥套餐,, 見佢咁得閒咪玩下佢囉!
我話「好丫, 我就訂呢個啦~ 比100$$訂金你, 聽日先比埋700$$幾你...」
呵呵呵~ 佢都傻傻地既,, 咁多錢喎.. 你估我係有錢女咩?
第二日我改單要支107$$既護膚品,, 仲有個免費面膜試~
哇卡卡卡~!!! 真係好衰格呀我 xD
琴日呀媽冇啦啦勁好興致,, 請我同細佬妹睇戲!
原本想睇我一直冇時間去睇既Death Note咖 ...
點知早就開左場 .. 要等左7點幾先有場 >o<"
嗚嗚嗚 ... 咁就睇戀愛初歌啦 - -*
細佬十萬個唔想睇,, 最後咪又睇到笑 = =+
呵呵呵~ 愈來愈鍾意Kary啦! >333<"
上個星期係Qooza我既家族post識左葵花.. =]
雖然佢細我一年,, 但係我覺得佢真係似我既哥哥喔 ^^"
佢介紹左幾個係日本好hit既歌手組合.. gazette、alice nine 同 an cafe~
嗯嗯, 係我之前已經想識既歌手喔~
Gazette之中, 我鍾意Reita同麗! 因為第一眼覺得佢地好親切 xD
An cafe 好可愛、alice nine 有少少似gazeete喔 @o@"
不過點都好, 我真係想要個鍚我既哥哥呀!
我寧願冇男朋友, 但係我都想要一個哥哥 ><"
因為鍾意好過愛一個人嘛 =]
係喇~ 我已經有一個星期冇返hip hop啦 ..
因為唔知點解,, 好多人都有跳舞既底.. 但係我就冇乜..
點都好, 我都會比心機學好佢咖! 我愛日本 >333<"
媽咪幫我報左英皇補maths.. 好野! Wilson Liu D notes呀 -3-
我今年要發力, 雖然冇可能考頭十名, 但係我唔想再三字頭啦!!
李烜堯, 身為曾經係你既哎呀女朋友, 我唔想再落你面啦 ><"
好啦, 聽日開學, 奸爸爹! 新學期新開始! 唔要再衰比人睇!!!


