♣♣ 2006 年 9 月 6 日  星期三 陰天 ♣♣
 

第二日正式上堂,, 感覺比之前好左少少啦~

不過我都係最鍾意上英文堂,, 因為分姐好好玩,, 班男仔成日搞gag~

笑到我白痴! 哈哈~

不過呢,, 我成日都唔記得我隔離個男仔叫乜名,,

應該係咪話我冇心記佢既名呢? =0="

and then.. 我發覺有個男仔勁似林俊毅囉,, D動作同行為都勁似囉`!!

不過佢算ok令仔啦,, 我隔壁個肥仔.....

哇,, 我唔想見到佢既樣呀 -____- 佢都ok多青春! @v@

妖呀,, 我成日比我前後左右D男仔嘈生哂,, 仲有佢地掟紙就掟中我就無奈...

咦禾禾禾哇`! SCI又係M曾教,, 好撚仆街囉! 成日問返F1 D野,, 我點撚記得呀?!

今日放學打排,, 超good啦~ 我愛ET呀 >v<" 多謝佢set波比我練剎波 =]

仲有一件事令我勁想搵人屌班F1同F2囉.. 又跟我地入排球!

唉,, 我好驚訝囉.. 唔知佢地真係識開波定撞彩囉.. 開波仲好過我!! (自閉中...)

跟住佢地選完拔之後我地就繼續練啦~

練左陣好無聊,, A group 問有冇人去打下,, 咁我就自告奮勇啦 xD

哈哈~ 唔知係咪我旺你地呢,, 一黎就連贏幾球! 嘿~

最開心既係我有波接仲有接到而且比人話我接得好先開心嘛~!!

練左6點幾就散場啦.. 跟住去我地F2勁鍾意去既M記吹水啦~

差唔多走果陣就見到Mr Lam一身鮮橙色既上衣吸引住了!

呵呵呵~ 好過佢成日都著西裝啦, 係咪先?! xD

THEN歸家,, 我仲未買齊書的哇~ =口=" 7點幾返到屋企比人鬧=___="

♣♣Post Time:2006-09-06 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♣♣

 



♣♣ 2006 年 9 月 4 日  星期一 晴天 ♣♣
 

好低能呀......... 點解miss要咁樣玩尻我呀?!

乜我前後左右都係男仔咖... >/\<"

三唔識七.. 屌尻你老味,, 你UP野乜撚都唔關我事.. FUCK!

個大肥婆成撚日以為自己好索,, 嘔嘔嘔呀!!

仲有個大陸厘好撚樣衰!! 笑到棚牙仲哨過Priscilla =口="||

我聽到你地討論緊我係咪留班咖~ 你地咪以為我聽唔到啦.. 豬精`!!

我諗呢班真係唔岩我囉.. D人冇個令! 冇個襯得起我既 xD

你地丫,, 咪搞件騎呢垃圾話鍾意我呀.. 我實搞到你雞犬不寧咖~!! xPPP

葵花** 我對你有少少好感喔! >/////<"

不過我都係大過你,, 一定唔岩key咖,, 你當我係FD就得咖啦* =]

♣♣Post Time:2006-09-04 05:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♣♣

 



 

luvpinky


暱稱: *★-神奈 月鈴ˇ...*]]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

新しい記入

好令仔呀>///<...
又調位啦
中秋節
不可亂被愛的!!
100問


友人リスト



コメント

最近三個月尚無任何留言



私のブロッグペット

メロメロパーク
メロメロパーク
メロメロパーク