第二日正式上堂,, 感覺比之前好左少少啦~
不過我都係最鍾意上英文堂,, 因為分姐好好玩,, 班男仔成日搞gag~
笑到我白痴! 哈哈~
不過呢,, 我成日都唔記得我隔離個男仔叫乜名,,
應該係咪話我冇心記佢既名呢? =0="
and then.. 我發覺有個男仔勁似林俊毅囉,, D動作同行為都勁似囉`!!
不過佢算ok令仔啦,, 我隔壁個肥仔.....
哇,, 我唔想見到佢既樣呀 -____- 佢都ok多青春! @v@
妖呀,, 我成日比我前後左右D男仔嘈生哂,, 仲有佢地掟紙就掟中我就無奈...
咦禾禾禾哇`! SCI又係M曾教,, 好撚仆街囉! 成日問返F1 D野,, 我點撚記得呀?!
今日放學打排,, 超good啦~ 我愛ET呀 >v<" 多謝佢set波比我練剎波 =]
仲有一件事令我勁想搵人屌班F1同F2囉.. 又跟我地入排球!
唉,, 我好驚訝囉.. 唔知佢地真係識開波定撞彩囉.. 開波仲好過我!! (自閉中...)
跟住佢地選完拔之後我地就繼續練啦~
練左陣好無聊,, A group 問有冇人去打下,, 咁我就自告奮勇啦 xD
哈哈~ 唔知係咪我旺你地呢,, 一黎就連贏幾球! 嘿~
最開心既係我有波接仲有接到而且比人話我接得好先開心嘛~!!
練左6點幾就散場啦.. 跟住去我地F2勁鍾意去既M記吹水啦~
差唔多走果陣就見到Mr Lam一身鮮橙色既上衣吸引住了!
呵呵呵~ 好過佢成日都著西裝啦, 係咪先?! xD
THEN歸家,, 我仲未買齊書的哇~ =口=" 7點幾返到屋企比人鬧=___="