今日極度興奮呀! >v< 雖然全部都係double lesson,, 但係我都好精神~
但係冇人知今日係咪會選班會,, 不過我都好期待!!
我想做主席或者副主席,, 想知我入左2B之後既人氣有幾多...
因為我知最初果一星期我好cool,, 但係都因為我仲係接受唔到同FD分開既事實..
不過,, 呢兩個星期好多謝我隔離果個... 係佢同其他人掟紙而令到我同佢玩、傾計~
仲有好多人,, 多謝你地冇嫌我係留班(定係唔知?)或者style唔岩呢班...
不過如果你地有咩唔明我會盡量幫你地咖!! 因為我係呢間學校既時間始終多過你地~
唔知係咪因為我係留班既關係,, 我有心機左~
仲有應承左老豆同呀媽,, 唔可以令佢地再失望咖啦! 同埋家姐唔可以比細既睇死!!
而且呀媽比左好多錢我學呢樣學果樣.. 仲有補習班呢....
都係唔想我成日對住部腦而荒廢學業,, 寧願我起碼都有一技傍身~
多謝呀媽, 我已經哂左好多時間,, 我想大個之後乜都唔識,, 剩係識伸開手問你拎錢...
上堂,, 我比以前更加投入... 我成日舉手答問題,, 唔知點解係佢地面前我唔會怕醜喎@v@
唔好話要重新聽過書係好悶,, 其實係好開心咖! xD
因為可以聽返以前唔識既野,, 再updata返D資料, 哈哈~
講返選班會啦,, 競爭超激烈! 淨係康樂已經有十幾個選,, 真係... 唉!
我選唔到主席就選副主任啦! 竟然比我以兩票之差贏左安安! 哈哈!
太開心啦! 多謝哂你地!! 既然你地比左個機會我,, 我一定盡心盡力為你地服務!!