♣♣ 2006 年 9 月 3 日  星期日 晴天 ♣♣
 

嗚哇哇~ 我要喊啦! Hui 實在太體貼啦!

今日學hip hop,, 我又過份早到,, 睇到半個幾鐘Jazz  -333-

好好笑,, 又得果幾條友學.. 仲係我跳得特別樣衰~!!

嗚嗚嗚~ 好多跟唔上, 連最基本既動作都跳到咁個撚樣 =  =

好彩Hui下下都就住我,, 知我跳得唔好就特登黎教我.. 好感動`!!

跳左好耐,, 我已經頂唔住要成日停啦.. 因為我知跳得好唔自然...

唔得! 難得Hui咁有心機教我,, 我一定要學好佢 ><"

夠鐘走人,, 又自己搭車.. 感覺好孤獨、好冷清.. 突然眼氾淚光~ 好想喊!!!

點解個個都賴低我一個人? 你地個個都當我唔存在...

突然有一個想死既念頭 >/\<"

我仲記得, 我第一次自己去長沙灣,, 點知蕩失路, 去左南昌站...

果時得我自己一個.. 根本冇人陪我,, 係巴士上面差D喊...

返到屋企,, 細佬妹就話我抵死.. 點解你地要話我抵死?

唔通一個人既第一次做錯,, 唔係得到原諒, 而係一句抵死??

果時我忍住唔喊,, 但係我知自己身為家姐, 又蠢又笨, 仲留級..

我知自己冇支格做家姐,, 點解呀媽要第一個生我出黎受氣?

♣♣Post Time:2006-09-03 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♣♣

 



♣♣ 2006 年 9 月 2 日  星期六 晴天 ♣♣
 

唉.. 岩岩上左BCDC睇返個9月schedule,,

慘了!! 人間慘劇!! 我冇得上小彥既堂!!

嗚~ 小彥教Hip Hop Lv1 & 2..

我係Lv 1.. 如果同埋Lv 2 既人一齊上一定跟唔上咖><"

嗚哇哇~! 星期二上Ming, 星期四上Kargo..

不過一定趕唔切上堂囉! 大埔去太子起碼9個字!

Shit了今次.. 唯有返星期六11:00-12:30同星期日2:30-4:00啦...

不過呢,, 9月尾既星期六要去沙田補習,, 又撞哂時間-" -

哇卡卡~ 我第一次發覺自己有咁多野要做咖! xD

加油呀! 梁芷珊! 唔可以比班仆街仔睇死咖`!!

我要發揮我既才能!! 雖然成績唔得, 但係藝術一定唔輸得比佢地!!

♣♣Post Time:2006-09-02 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♣♣

 



 

luvpinky


暱稱: *★-神奈 月鈴ˇ...*]]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

新しい記入

好令仔呀>///<...
又調位啦
中秋節
不可亂被愛的!!
100問


友人リスト



コメント

最近三個月尚無任何留言



私のブロッグペット

メロメロパーク
メロメロパーク
メロメロパーク