早上,打雷卻沒有下雨..很奇怪,過得很順利
很慶幸我能到這個班,認識了很多人,
正課的老師,以我見解上都滿好人了..
語文!!正~喜歡他講的話~
有趣!~我最喜歡的老師!!~與我心中的目標很接近..
數學...基本上他講的我都明..講得簡單明瞭!
看來數學這關很簡單過..
地理阿sir...聽我朋友個班的留班生講...佢每年第一堂
都係講UFO...真係恐怖.."
可能個阿sir就係外星人都唔定..
大師兄...你終於回來了!!!
我鋼琴的那份心又回來了...新的學期另一個開始..
我一定要努力呀!!
ps:回言請不要出現 "加油"這個字眼...比d新意來...
我想要係你地看完日誌的感覺~或者有咩想講"
|