maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 20 日  星期二   雨天

英文comp.

今日英文comp.我作左第2果篇,
作左324個字,超左字數......
應該會扣分∼

考完同sister+stupid+雪+朱+伊琳,
去左m記度食野,好味呀﹏
跟住雪同伊琳走左,我地就去左public lib.
果度果個自修室溫maths....
死啦!!!一路計數,我發覺:
10題有9題都係唔識架!!!
咁我聽日點考試呀?!

之後同sister+朱番左學校,
喺202傾左好耐﹏好開心呀∼∼
雖然冇溫過書,但係我地真係傾得好開心呀!!
傾計果陣,sister話佢想做女強人,
跟住我話我都想做呀,點知佢地話:
你個樣都唔似女強人,似係果d賢妻良母,
喺屋企照顧bb,等個老公番黎..
下﹏唔通我真係唔可以做女強人?!
嗚...嗚...好傷心呀>﹏<""

跟住諗住落去搵ms ho問數,
點知佢已經走左!!
其他maths老師全部都唔喺度,
一係開會,一係就走左!!!
玩野咩?!咁我地就去左搵mr leung..
冇錯﹏係mr leung=我地班主任!!
跟住好似變左同朱sir傾計,好搞笑﹏

差唔多3點幾先走,但係仲未食野,
真係超肚餓呀﹏
番到屋企,醫飽個肚,就開始做數..
做..做..做..好攰呀﹏
唔想做呀∼但係唔做既話,我maths一定死得架喇!!
到左7:30,即刻睇實電視,
因為[[東張西望]]有直樹呀﹏
不過等左好耐都冇,搞錯呀!!
又呃多我一日∼算啦,應該係聽日架喇!!
大家記得聽日睇喇**

食完飯又做數,就黎做到crazy喇∼
唔得!我唔可以放棄架∼撐住呀﹏maggie!!
做呀..做呀..做到差唔多12:00,
真係好宬呀﹏唔做喇!!
瞓覺zzzzzzzzz!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 19 日  星期一   雨天

第一日既exam﹏

final exam終於都黎喇∼
今朝我早左起身,所以亦都早左番到學校..
唔知爸爸係咪想我清醒d,無啦啦落勁大雨..
但係我出門口果陣仲有太陽架!!
其實我都好醒目架喇,帶左把「縮骨遮」
不過咁大雨,我梗係濕晒啦..
連對襪都係勁濕的!!唉﹏真不幸>﹏<"

番到學校,見到伊琳同benny,
跟住stupid又番lu..
佢真係kai架,無啦啦喺走廊唱”滾”
好似人格分裂,仲嚇到個校工死死下...
跟住就同伊琳入左更衣室,
之後d人都陸續入晒黎,hea下hea下..
又差唔多夠鐘lu∼開始祈禱!!!

跟住就上去準備考試∼都有d緊張!!
但係喺考試之前,我都有再祈禱多次,
個心比之前平安左好多..
跟住就開始做卷喇*

我覺得呢份都ok既,不過又唔係好易喎..
唉﹏算啦..都考完啦∼

跟住番屋企,聽日考英文comp.
唔使溫,同文希傾左4個鐘頭電話!!!
仲要係用普通話架..XDD""
跟住食完飯之後,我就同daddy一齊睇波∼
超開心的!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五   陰天

to:2d既同學仔﹏ 愉快

to:2d既咁多位同學仔﹏

話咁快就一年lu..諗番起岩岩入黎2d果陣,
覺得呢班人好靜,又成日都唔出聲,
好似好cool咁..不過慢慢熟左之後,
發覺其實2d班係好nice既!!
仲有呀﹏樣樣都好勁呀!!
真係好開心可以入到呢班,因為2d既同學仔都好好人,
我地經歷左好多野,有好多都已經成為左我心入面美好既回憶..
我想喺呢度講下對咁多位同學既感覺..

(排名係要分先後既﹏跟學號架,由細至大..)

=====================================================

1.翟青:開頭其實都同佢唔係好熟,淨係知道佢同邊個邊個好似有d野咁..
     跟住後尾調左去單邊位,佢坐我前面,就成日傾計,真係幾開心架!!
     我覺得佢份人好率直,同佢做fd都好開心架∼

2.陳顯宏:開頭都唔知佢係乜水,直至而家調位近左,覺得佢都幾nice既..

3.sister:哈﹏其實我地真係喺小學,甚至幼稚園就識得架喇,
         不過後來[[失散]]左,直到F.2先見番,久別重逢,
         真係好特別既感覺..同埋發覺我地有好多野都差唔多,
         都幾夾,所以漸漸就成為左好朋友喇﹏

4.陳浩然:其實我F.1果陣真係幾唔like佢架,其實佢唔令仔都唔係一個問題,
      最大既問題係佢對人既態度!!成日以為自己好寸,但係又唔夠人寸喎﹏
      扮晒野咁!!不過..過去左既野就唔好提喇﹏唔知佢今年係咪轉死性,
      竟然好似變好左....dd喎!!同埋經過drama之後,我終於覺得,
      佢對我地班有貢獻喇∼咁我都希望佢會改下自己d缺點既..

5.hugo:F.2一開學同佢坐得好近,覺得佢幾好人,同埋都幾好笑,所以都當佢係fd,
       我覺得佢對人真係幾好既,同埋好少男仔肯同女仔傾計傾咁耐,
       仲要唔係無聊野,所以我覺得佢其實應該係幾感性既一個男仔黎架﹏

6.諾希:F.1已經識得佢,仲同佢幾fd添..跟住升左上F.2,
     都會傾下計,所以我都覺得佢係我個fd!!

7.雪.媽咪:開頭都唔知佢係點,淨係覺得佢好令,好似天使咁,   
       覺得自己都唔會同佢fd,因為我唔夠天使呀﹏
       但係後來發覺,原來都會有kai既天使架..XDD!!
       跟住佢仲做埋我媽咪,咁就梗係fd左好多啦﹏
       我覺得佢好識得關心人,真係一個好媽媽呀!!
       媽媽,I LOVE U!!

8.joyce:我仲記得F.2第一日果陣,我想同文希.冬如佢地一齊坐,
        但係個坐就比joyce坐左,我果陣以為佢係prefect,
        或者係插班生,總之唔會係同我地一樣大架啦!!因為佢個樣好成熟呀﹏
        跟住後來知道佢都係kai kai地既,好搞笑﹏
        有陣時傾下計,見到佢唔開心,我都會走埋去問佢咩事,
        而佢都對我好好架﹏所以佢都係我既fd!!

9.如如:記得學期初,我係同如如一齊坐,點知跟住就要同陳浩然坐,
     搞到我好掛住如如﹏哈哈!!同埋覺得佢畫d畫真係超令架﹏勁!!!

10.鄭智烽:其實喺F.1果陣呢,我真係以為佢係wilson個細佬黎架,
       跟住見到佢著住校服,先知道佢係學生......
       同佢冇乜傾過計,不過覺得佢都幾好既﹏

11.阿嬌:好高呀﹏佢比我第一個感覺就咁架喇∼不過,仲有既,
      佢真係對人好好架!!佢d笑聲都幾搞笑呀﹏成日無啦啦”kakakaka”!!
      同埋佢d gag也不錯呢∼^^"

12.嘉敏:我覺得佢好得意,成日都好似個BB咁..wakaka!!
      有時我地都會傾下計,都好傾架∼

13.vienna:真係好勁呀﹏佢講果d英文真係好聽到爆!!!
          好羨慕呀∼仲有呀﹏佢d art又係好掂呀..

14.阿朱:哈哈﹏識佢果陣,我都唔知佢係d咁kai既人黎架∼
      不過唔緊要啦﹏因為我地係同類嘛!!
      同阿朱一齊既時候,一定會好開心,仲會唔記得晒d唔開心既野,
      所以好鍾意同阿朱玩呀!!I LOVE U呀!!

15.j”a”mmy:又係一個超搞gag的人!!不過其實佢真係好可愛呀﹏
           對人又係好好架,最重要既係,佢d maths好到...
           唉﹏搞到我好自卑添!!

16.長今:好鍾意長今呀﹏因為我好似上堂果陣成日煩住佢,
      但係佢依然好有耐性咁﹏多謝你呀!!
      初初以為佢唔會點出聲,但係原來佢都有時會傾下計架!!

17.april:F.1果陣就已經識得佢架喇﹏不過果陣冇而家咁fd,
         我地應該係F.2先fd左..我覺得佢真係一個好基督徒,
         我希望我都可以學下佢呀﹏

18.carol:嘩﹏carol真係好勁呀!!佢成日都考第一,
         不過我覺得佢呢個第一同其他果d唔同,因為佢又會去唱k.行街.
         同埋我覺得佢著衫好令,好有style呀﹏仲有呀..
         電完負離子之後,簡直索左好多呀..XDD""

19.許志豪:佢比我既感覺就係十分大哥哥咁﹏好識照顧人,同埋佢諗既野,
       有陣時都幾成熟,不過有時做埋d野又幾低b架喎∼
       anyway,經過我同佢坐既幾個月既觀察,得出既結果係:
       佢真係一個好男仔黎架..哈哈﹏我都冇乜點讚過男仔架,
       各位有興趣人士,手快有,手慢冇!!!XDD"""

20.鮑魚仔:佢好鬼搞gag呀﹏成日無啦啦爆d好笑野出黎,
       不過,佢太怕醜喇!!男仔咁樣好蝕底架,有好既女仔都比人搶左啦!!

21.stupid:其實我小學冇同佢同過班,但係就識得佢,點解??
          因為,成日聽人講,喂﹏黎子進咩咩咩咩呀!!
          成日都有人講佢架,好搞笑!!
          我覺得佢其實都係幾醒目既∼

22.BON lai:唔知點解,我總係覺得佢係一個好有義氣既人,同埋佢好豪爽咁樣﹏
           仲有呀,佢既eng presentation講得好有趣呀﹏

23.柳志皓:佢真係我地班既君子呀!!!對人又有禮貌,功課又做得齊,
       又勤力,仲要寫d書法咁令,真係好犀利呀﹏

24.劉君:我覺得佢好斯文,同埋寫字好令﹏其實..
      佢應該比我更適合做文書的!!

25.莊莊:佢又係好斯文,同埋佢好白呀﹏仲有呀,
      佢成日都笑,好似好開心咁..

26.梓嫣:我覺得佢好多才多藝,又識跳舞,唱歌又得,畫畫又令喎!!!
      仲有呀﹏我覺得佢都幾令女呀∼

27.creamy:creamy姐好令令呀﹏又好人喎!!哈哈﹏
          記得F.1試過同佢坐,好開心呀﹏又有人陪我傾計!!

28.benben:好可愛呀﹏雖然同佢講既野唔多,但係..
          我深信佢係一個好nice既人黎架!!

29.盧旨奇:新任mr.2d﹏真係恭喜晒你喎!!成日話自己好令仔,
       仲話世上得beckham令仔過佢∼wakaka(*v*)
       不過佢都幾好人既,如果唔係,又點會吸引到有人鍾意佢呢?!

30.mo冰:mo冰為人好好架﹏同埋,我覺得佢好nice,對朋友又好好喎∼
       我仲記得佢同manyee喺drama入面做宮女,好勁勁呀﹏

31.美美:真係好得意呀﹏好想搣下佢塊面呀..XD""
      同埋,美美又係對人好好,仲好好笑添架,煮野食好掂呀!!

32.isaac:雖然同佢冇乜接觸,但係我都覺得佢係超得意呢﹏
         我成日見到佢一答問題果陣,塊面就會好紅架喇..

33.AO慧慧:哈哈﹏我覺得佢個名好可愛,絕無嘲笑成份,只係佩服改佢花名既人,
        真係夠晒creative呀﹏同埋慧慧電左負離子之後,又係超索的!!
        對眼又水汪汪喎﹏好吸引呀∼

34.vicky:其實,可能佢有陣時會煩左d,但係我都覺得,我地應該比d時間去接受佢,
         唔好成日笑佢啦﹏我覺得佢都會幾hurt架..

35.盈盈:佢真係好搞gag呀﹏成日都語出驚人!!wakaka∼不過,
      其實我覺得佢既內心真係好成熟架,好識得為人設想﹏
                    祝你早日同你個白馬王子相遇啦∼

36.楠楠:新任既ms.2d,真係好令女呀﹏又大方得體,不過唔知係咪:
      「入得廚房,出得廳堂」呢?!

37.雞泡:嘩!!!maths超勁呀﹏又自卑添..除左maths勁,
      雞泡對人都好好架,最搞笑既係:成日見到佢同ella喺度講笑:
      「喂﹏我頭先IS堂做左experiment,咁HEC堂你識做架啦!!」

38.ella:我覺得佢個feel好似女強人,做主席又做得好喎,
        搞到我地2d咁團結,成績有目共睹,仲有呀,
        成績又好喎﹏真係勁勁呀!!

39.溫諾:話晒都做左2個學期既monitor,都算叫做對2d有貢獻既!!
      同埋HEC堂果陣,佢都有幫手架,仲好似整得幾好咁添*

40.maggie:哈哈﹏我冇理由要講番自己咁無聊嘛?!梗係由你地講架啦∼
         如果對我有d咩睇法,歡迎留個言比我架!!

41.文希:其實文希真係一個幾好既女仔黎架,[[又hard sell..]]
      就係佢,令到我呢排再度迷上<惡作劇之吻>喇∼

42.manyee:佢又係好nice架!!同埋我覺得佢好溫柔.體貼!!
          對人又細心,邊個做佢既老公,一定好開心架∼

43.葉康:jam神!!!勁﹏佢無時無刻都好鬼jam呀∼仲有呀,
      佢成日無啦啦整瞽自己既衫袖,show佢d肌肉,超恐怖的!!!

44.冬如:我覺得冬如好有品味同埋好識得化妝,仲有呀,電luen左之後,
      索左好多呀﹏

45.容妙:我覺得佢好勤力,又有禮貌∼雖然同佢都唔多講野,
      不過我都覺得佢好好人呀∼

====================================================================

嘩﹏終於完成左喇∼真係好有成功感呢!!
因為我打字真係幾慢架..
所以我真係花左唔少心機,去打呢篇野.
希望大家都會feel到我果份既誠意啦*
仲有記得留言呀∼∼

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]