|
to:2d既咁多位同學仔﹏
話咁快就一年lu..諗番起岩岩入黎2d果陣,
覺得呢班人好靜,又成日都唔出聲,
好似好cool咁..不過慢慢熟左之後,
發覺其實2d班係好nice既!!
仲有呀﹏樣樣都好勁呀!!
真係好開心可以入到呢班,因為2d既同學仔都好好人,
我地經歷左好多野,有好多都已經成為左我心入面美好既回憶..
我想喺呢度講下對咁多位同學既感覺..
(排名係要分先後既﹏跟學號架,由細至大..)
=====================================================
1.翟青:開頭其實都同佢唔係好熟,淨係知道佢同邊個邊個好似有d野咁..
跟住後尾調左去單邊位,佢坐我前面,就成日傾計,真係幾開心架!!
我覺得佢份人好率直,同佢做fd都好開心架∼
2.陳顯宏:開頭都唔知佢係乜水,直至而家調位近左,覺得佢都幾nice既..
3.sister:哈﹏其實我地真係喺小學,甚至幼稚園就識得架喇,
不過後來[[失散]]左,直到F.2先見番,久別重逢,
真係好特別既感覺..同埋發覺我地有好多野都差唔多,
都幾夾,所以漸漸就成為左好朋友喇﹏
4.陳浩然:其實我F.1果陣真係幾唔like佢架,其實佢唔令仔都唔係一個問題,
最大既問題係佢對人既態度!!成日以為自己好寸,但係又唔夠人寸喎﹏
扮晒野咁!!不過..過去左既野就唔好提喇﹏唔知佢今年係咪轉死性,
竟然好似變好左....dd喎!!同埋經過drama之後,我終於覺得,
佢對我地班有貢獻喇∼咁我都希望佢會改下自己d缺點既..
5.hugo:F.2一開學同佢坐得好近,覺得佢幾好人,同埋都幾好笑,所以都當佢係fd,
我覺得佢對人真係幾好既,同埋好少男仔肯同女仔傾計傾咁耐,
仲要唔係無聊野,所以我覺得佢其實應該係幾感性既一個男仔黎架﹏
6.諾希:F.1已經識得佢,仲同佢幾fd添..跟住升左上F.2,
都會傾下計,所以我都覺得佢係我個fd!!
7.雪.媽咪:開頭都唔知佢係點,淨係覺得佢好令,好似天使咁,
覺得自己都唔會同佢fd,因為我唔夠天使呀﹏
但係後來發覺,原來都會有kai既天使架..XDD!!
跟住佢仲做埋我媽咪,咁就梗係fd左好多啦﹏
我覺得佢好識得關心人,真係一個好媽媽呀!!
媽媽,I LOVE U!!
8.joyce:我仲記得F.2第一日果陣,我想同文希.冬如佢地一齊坐,
但係個坐就比joyce坐左,我果陣以為佢係prefect,
或者係插班生,總之唔會係同我地一樣大架啦!!因為佢個樣好成熟呀﹏
跟住後來知道佢都係kai kai地既,好搞笑﹏
有陣時傾下計,見到佢唔開心,我都會走埋去問佢咩事,
而佢都對我好好架﹏所以佢都係我既fd!!
9.如如:記得學期初,我係同如如一齊坐,點知跟住就要同陳浩然坐,
搞到我好掛住如如﹏哈哈!!同埋覺得佢畫d畫真係超令架﹏勁!!!
10.鄭智烽:其實喺F.1果陣呢,我真係以為佢係wilson個細佬黎架,
跟住見到佢著住校服,先知道佢係學生......
同佢冇乜傾過計,不過覺得佢都幾好既﹏
11.阿嬌:好高呀﹏佢比我第一個感覺就咁架喇∼不過,仲有既,
佢真係對人好好架!!佢d笑聲都幾搞笑呀﹏成日無啦啦”kakakaka”!!
同埋佢d gag也不錯呢∼^^"
12.嘉敏:我覺得佢好得意,成日都好似個BB咁..wakaka!!
有時我地都會傾下計,都好傾架∼
13.vienna:真係好勁呀﹏佢講果d英文真係好聽到爆!!!
好羨慕呀∼仲有呀﹏佢d art又係好掂呀..
14.阿朱:哈哈﹏識佢果陣,我都唔知佢係d咁kai既人黎架∼
不過唔緊要啦﹏因為我地係同類嘛!!
同阿朱一齊既時候,一定會好開心,仲會唔記得晒d唔開心既野,
所以好鍾意同阿朱玩呀!!I LOVE U呀!!
15.j”a”mmy:又係一個超搞gag的人!!不過其實佢真係好可愛呀﹏
對人又係好好架,最重要既係,佢d maths好到...
唉﹏搞到我好自卑添!!
16.長今:好鍾意長今呀﹏因為我好似上堂果陣成日煩住佢,
但係佢依然好有耐性咁﹏多謝你呀!!
初初以為佢唔會點出聲,但係原來佢都有時會傾下計架!!
17.april:F.1果陣就已經識得佢架喇﹏不過果陣冇而家咁fd,
我地應該係F.2先fd左..我覺得佢真係一個好基督徒,
我希望我都可以學下佢呀﹏
18.carol:嘩﹏carol真係好勁呀!!佢成日都考第一,
不過我覺得佢呢個第一同其他果d唔同,因為佢又會去唱k.行街.
同埋我覺得佢著衫好令,好有style呀﹏仲有呀..
電完負離子之後,簡直索左好多呀..XDD""
19.許志豪:佢比我既感覺就係十分大哥哥咁﹏好識照顧人,同埋佢諗既野,
有陣時都幾成熟,不過有時做埋d野又幾低b架喎∼
anyway,經過我同佢坐既幾個月既觀察,得出既結果係:
佢真係一個好男仔黎架..哈哈﹏我都冇乜點讚過男仔架,
各位有興趣人士,手快有,手慢冇!!!XDD"""
20.鮑魚仔:佢好鬼搞gag呀﹏成日無啦啦爆d好笑野出黎,
不過,佢太怕醜喇!!男仔咁樣好蝕底架,有好既女仔都比人搶左啦!!
21.stupid:其實我小學冇同佢同過班,但係就識得佢,點解??
因為,成日聽人講,喂﹏黎子進咩咩咩咩呀!!
成日都有人講佢架,好搞笑!!
我覺得佢其實都係幾醒目既∼
22.BON lai:唔知點解,我總係覺得佢係一個好有義氣既人,同埋佢好豪爽咁樣﹏
仲有呀,佢既eng presentation講得好有趣呀﹏
23.柳志皓:佢真係我地班既君子呀!!!對人又有禮貌,功課又做得齊,
又勤力,仲要寫d書法咁令,真係好犀利呀﹏
24.劉君:我覺得佢好斯文,同埋寫字好令﹏其實..
佢應該比我更適合做文書的!!
25.莊莊:佢又係好斯文,同埋佢好白呀﹏仲有呀,
佢成日都笑,好似好開心咁..
26.梓嫣:我覺得佢好多才多藝,又識跳舞,唱歌又得,畫畫又令喎!!!
仲有呀﹏我覺得佢都幾令女呀∼
27.creamy:creamy姐好令令呀﹏又好人喎!!哈哈﹏
記得F.1試過同佢坐,好開心呀﹏又有人陪我傾計!!
28.benben:好可愛呀﹏雖然同佢講既野唔多,但係..
我深信佢係一個好nice既人黎架!!
29.盧旨奇:新任mr.2d﹏真係恭喜晒你喎!!成日話自己好令仔,
仲話世上得beckham令仔過佢∼wakaka(*v*)
不過佢都幾好人既,如果唔係,又點會吸引到有人鍾意佢呢?!
30.mo冰:mo冰為人好好架﹏同埋,我覺得佢好nice,對朋友又好好喎∼
我仲記得佢同manyee喺drama入面做宮女,好勁勁呀﹏
31.美美:真係好得意呀﹏好想搣下佢塊面呀..XD""
同埋,美美又係對人好好,仲好好笑添架,煮野食好掂呀!!
32.isaac:雖然同佢冇乜接觸,但係我都覺得佢係超得意呢﹏
我成日見到佢一答問題果陣,塊面就會好紅架喇..
33.AO慧慧:哈哈﹏我覺得佢個名好可愛,絕無嘲笑成份,只係佩服改佢花名既人,
真係夠晒creative呀﹏同埋慧慧電左負離子之後,又係超索的!!
對眼又水汪汪喎﹏好吸引呀∼
34.vicky:其實,可能佢有陣時會煩左d,但係我都覺得,我地應該比d時間去接受佢,
唔好成日笑佢啦﹏我覺得佢都會幾hurt架..
35.盈盈:佢真係好搞gag呀﹏成日都語出驚人!!wakaka∼不過,
其實我覺得佢既內心真係好成熟架,好識得為人設想﹏
祝你早日同你個白馬王子相遇啦∼
36.楠楠:新任既ms.2d,真係好令女呀﹏又大方得體,不過唔知係咪:
「入得廚房,出得廳堂」呢?!
37.雞泡:嘩!!!maths超勁呀﹏又自卑添..除左maths勁,
雞泡對人都好好架,最搞笑既係:成日見到佢同ella喺度講笑:
「喂﹏我頭先IS堂做左experiment,咁HEC堂你識做架啦!!」
38.ella:我覺得佢個feel好似女強人,做主席又做得好喎,
搞到我地2d咁團結,成績有目共睹,仲有呀,
成績又好喎﹏真係勁勁呀!!
39.溫諾:話晒都做左2個學期既monitor,都算叫做對2d有貢獻既!!
同埋HEC堂果陣,佢都有幫手架,仲好似整得幾好咁添*
40.maggie:哈哈﹏我冇理由要講番自己咁無聊嘛?!梗係由你地講架啦∼
如果對我有d咩睇法,歡迎留個言比我架!!
41.文希:其實文希真係一個幾好既女仔黎架,[[又hard sell..]]
就係佢,令到我呢排再度迷上<惡作劇之吻>喇∼
42.manyee:佢又係好nice架!!同埋我覺得佢好溫柔.體貼!!
對人又細心,邊個做佢既老公,一定好開心架∼
43.葉康:jam神!!!勁﹏佢無時無刻都好鬼jam呀∼仲有呀,
佢成日無啦啦整瞽自己既衫袖,show佢d肌肉,超恐怖的!!!
44.冬如:我覺得冬如好有品味同埋好識得化妝,仲有呀,電luen左之後,
索左好多呀﹏
45.容妙:我覺得佢好勤力,又有禮貌∼雖然同佢都唔多講野,
不過我都覺得佢好好人呀∼
====================================================================
嘩﹏終於完成左喇∼真係好有成功感呢!!
因為我打字真係幾慢架..
所以我真係花左唔少心機,去打呢篇野.
希望大家都會feel到我果份既誠意啦*
仲有記得留言呀∼∼
仲唔快d留言俾我?! |