|
詛咒76問
遊戲規則
【 回答全部的問題,且回答完整 】
【回答完之後必須點名10個人與妳一同參與這個遊戲 】
切記未遵守規則者,必定會
段考科科不及格+被當掉+感情不順+
作弊被抓+錢包不見+手機摔壞+走路摔跤+
半路被狗咬+失去最重要的東西。
-----------------
[ 01 ] 這是誰傳給妳的:::
係我見到黎小進做左..見幾得意就拎黎做下**
[ 02 ] 怎麼認識的:::
黎小進呀...應該係小學時候識既=]
[ 03 ] 認識多久:::
如果係一年級就識既話..都有8年LU..
[ 04 ] 對他的印象:::
是一個很無聊的人..哈哈**
[ 05 ] 說出她的2個優點+2個缺點:::
優點: 數學叻>.<'' 識關心人啦'''''''''
缺點: 無聊..白痴!!
[ 06 ] 對他說一句話吧:::
你是個KAI子..肥又矮!!! ( 講笑=] )
[ 07 ] 你的大名:::
黃WONG海HOI霖LAM
[ 08 ] 綽號:::
MAGGIE..瑪姬..姬..老公仔(FOR 阿卒 ONLY!!)
[ 09 ] 性別:::
女..
[ 10 ] 生日:::
1992年1月10日
[ 11 ] 血型:::
真係唔知喎...要等第時捐血先知= =''
[ 12 ] 興趣:::
MSN..聽歌..睇電視/電影..同FD子們一齊白痴!!
[ 13 ] 身高:::
好似係169CM-170CM...
[ 14 ] 體重:::
44-46KG..
[ 15 ] 愛的書:::
好多..
[ 16 ] 愛的數字:::
冇咩特別喎...
[ 17 ] 想去的國家:::
葡萄牙..因為係蘋果日報睇左個專欄..話好好玩'''''''''' 仲有希臘+芬蘭!!!
[ 18 ] 現在最想學:::
做人..
[ 19 ] 最得意的事:::
最得意?! 好難諗喎>.<''
[ 20 ] 最失意的事:::
我諗可能係:0.49分令我冇左個MODEL STUDENT掛@.@
[ 21 ] 上一次被教官抓是因為:::
應該都係冇做功課啦..
[ 22 ] 會讓妳臉紅心跳的事:::
UM...見到靚仔掛'''''''''' XD
[ 23 ] 現在有沒有喜歡的人:::
ER...唔知呢!!有..都唔同你講呀..XDD'''''
[ 24 ] 和那個人是什麼關係:::
都話唔知喇!!
[ 25 ] 妳認為妳是個專情的人:::
是的..
[ 26 ] 初吻幾歲:::
未有..
[ 27 ] 承上題,地點是在哪裡:::
如果有的話..我希望係摩天輪上=]
[ 28 ] 對於女生倒追有何看法:::
冇乜問題..
[ 29 ] 沒有這一題耶= =''
無聊!!
[ 30 ] 妳是個愛吃醋的人:::
一時時啦!!
[ 31 ] 喜歡談戀愛的FEEL:::
都幾喜歡既..
[ 32 ] 是否有一見鍾情的經驗:::
ER...
[ 33 ] 曾經為了情人做過最瘋狂的事:::
唔知...
[ 34 ] 單獨和暗戀的人出去會緊張:::
當然會..
[ 35 ] 談過最久的一次戀愛:::
沒有..
[ 36 ] 有沒有跟人表白過,幾次,成功幾次勒:::
應該冇..
[ 37 ] 現在最想要的東西:::
做晒D功課!!
[ 38 ] 如果看著最愛的人熟睡在自己面前,妳會做些什麼:::
我一定唔可以訓著..要望住佢望到天光**
[ 39 ] 最喜歡自己的哪裡:::
唔..我諗係頭髮同眼睛吧=]
[ 40 ] 對101的看法:::
斑點狗?!我一向都很害怕狗的!!!
[ 41 ] 妳覺得哪一個月份最適合當交往紀念日,原因:::
12月..有聖誕節同除夕倒數..我覺得比較浪漫..XDD''''''
[ 42 ] 聖誕節該在什麼地方過才是經典:::
如果我係冇宗教信仰的話..我會選擇芬蘭..因為有聖誕老人呀!!!
[ 43 ] 討厭怎樣的分手理由:::
冇理由**
[ 44 ] 告白的成功機率最大的是什麼方法:::
最好唔好告白...除非你知道對方係對你有意思既@.@
[ 45 ] 喜歡一個人,事後要怎麼讓他注意妳:::
人地鍾意你..就自然會注意你架啦!!
[ 46 ] 過去,有沒有發生過什麼事情最讓妳感動:::
有..很多**
[ 47 ] 妳認為最有意義的一句話或一件事:::
「好似有D肚餓..不如去食野喇!!」→ 卡卡**好似好為食咁添>.<''
[ 48 ] 討厭女生的TYPE:::
扮野..
[ 49 ] 討厭男生的TYPE:::
似女生?!仲有唔可以玩女仔!!!!!
[ 50 ] 最有效的減肥方式:::
唔食野!!不過會死人的=_=''
[ 51 ] 有幻想被異性壓在牆上過嗎:::
下..點解好似咁變態既?!
[ 52 ] 第一次看A片是幾歲:::
何謂A片??好睇到要俾A級的片?!
[ 53 ] 發現班上成績最好的書呆子勃起,妳會:::
班上成績最好的不是書呆子吧!!
[ 54 ] 妳認為是,先愛才有性,還是,先性才有愛:::
當然是前者呢!!
[ 55 ] 妳覺的楊丞琳、蔡依林、王心凌、林志玲,誰最正:::
可愛::丞琳 舞技::JOLIN!!
[ 56 ] 台灣職棒球隊,最喜歡哪一隊,誰:::
記得睇惡吻好似有講過^^''
[ 57 ] NBA最喜歡哪一隊:::
唔知..
[ 58 ] 妳覺的哪個男明星最帥最MAN:::
亞洲人就當然是小綜呢!! 外國代表就有C朗同SUPERMAN..
[ 59 ] 喜歡吃哪種蛋糕:::
CHOCOLATE IS MY FAVOURITE!!!!!
[ 60 ] 喜歡的茶類:::
加了檸檬的茶!!!
[ 61 ] 睡覺是不是側睡:::
一時時吧..我會轉身架**
[ 62 ] 喜歡的卡通人物:::
只要是可愛的就行了=]
[ 63 ] 一個妳很喜歡,但她不喜歡妳的人:::
男定女?? 唔知喎..應該冇掛** 我好鍾意我老婆架..哈哈'''''
[ 64 ] 妳覺得鑽石戴哪最性感,脖子,手指,手,腳:
脖子..
[ 65 ] 希望另一半的身高:::
高D好..但係唔好超過190CM..
[ 66 ] 家人和情人一起掉入海中,妳會:::
2個都救囉@.@ 唔通唔理佢地咩?!
[ 67 ] 妳覺得最適合約會的地方:::
沙灘..
[ 68 ] 妳比較喜歡柯四海還是許純美:::
唔識佢地=.=
[ 69 ] 妳常穿哪種鞋:::
波鞋..番學的皮鞋..
[ 70 ] 如果一定要選妳想當蠟筆小新還是花媽:::
OF COURSE係小新啦!!
[ 71 ] 喜歡的運動:::
游水..睇足球吧[[唔知算唔算呢?!]]
[ 72 ] 世足賽,哪一隊會贏:::
我希望係葡萄牙!!!
[ 73 ] 妳覺得晴天好還是雨天:::
2樣都好=]
[ 74 ] 妳覺得女生穿裙子好看還是褲子:::
裙子
[ 75 ] 對明明有口臭又不承認的人說一句話:::
請刷牙刷得乾淨一點!!
[ 76 ] 寫到這對寄給妳的人說一句話:::
沒有..
TAG:::YAU[[我終於都TAG左你喇**]]..YOYO..媽咪..2個妹妹
仲唔快d留言俾我?! |