maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天

TAG BY JOYCE..

TAG BY JOYCE﹏

規則:

A.比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件
B.比人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由
C.點8個人做E份問卷並去佢個XANGA留言 (恭喜你被點名)
D.如果比人點左名既人已經做過E個問卷,但又再比人點,吾洗理

A:::

01'''' 錫我..
02'''' 高過我'''''
03'''' 識得整野食^^''
04'''' 叻過我=]
05'''' 個樣唔好太差咁就得架喇!!

B:::

01'''' 扮野>.<''
02'''' 懶勁..
03'''' 發姣!!   [[當然是指女生吧..]]
04'''' 同我講大話..   ((睇下係善意定惡意啦''''''))
05'''' 小器..
06'''' 鍾意屈人=[
07'''' 玩人..而且係會HURT到人既..
08'''' 成日講粗口..
09'''' 經常遲到!!
10'''' 自私'''''''

C:::YOYO..APRIL..曉君..茄..卒..KAMO..文希..YAU..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天

游水+睇波.. 愉快

今日瞓到12點幾先起身,
daddy媽咪去左飲茶...
得番我自己1個喺屋企,
開左電腦玩﹏玩到4點幾,
就出門口去Yoyo屋企lu∼

去到之後,我地落左去游水,
好搞笑呀﹏見到有個男人個樣好似好猥瑣咁..
又成日望黎望去喎,都唔知佢想點!
游完之後,上番去Yoyo屋企,
玩左1陣電腦,差唔多8點就食飯喇!

卡卡﹏8點鐘有利物浦對韋斯咸,
之後仲開心,有曼聯對屈福特,
好野﹏又有C朗睇喇..XDD'''''''''
最終曼聯贏左2:1 >v<
跟住就食糖水,12點幾就走人lu﹏

P.S. 希望你聽日演出成功!!!!!!!!!!!!^^''

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天

文希生日快樂呀!!!

今日係文希生日既大日子呀!!!!!!!
當然要好好慶祝一下啦∼
陣間講下我地今日去左邊度啦﹏
講番今朝先,我8點鐘起身,
咁早就梗係做功課啦!!
好野﹏做埋英文本reader喇∼
而家仲差2篇作文..
成功..離我不遠喇!!!

跟住就出門口同文希慶祝生日lu∼
首先去左Greenbox 先..
講下有咩人啦:
文希.我.嘉敏.柏詠.PHONE.
王偉洛.盧卓傑.袁龍軒.許志豪.
卡卡﹏文希係咪好感動呢??
真係好surprise呀!!
之後搵埋JOYCE.冬冬.肥怡,
就一齊去左影貼紙相喇∼
因為我地咁大班人,
所以就要分2批人影啦!!

影完之後,去左Delifrance食野,
我就食完個芝士卷..
之後柏詠7:30要學跳舞,
阿兒.盧卓傑.袁龍軒就同佢一齊,
我同文希就去PHONE屋企拎排球同水槍,
冬冬.JOYCE.肥怡.阿歧.王偉洛.許志豪,
佢地就去沙灘先...

我同文希喺PHONE屋企樓下等佢,
見到有個喺公園既「團團轉」,
竟然自己識得轉,但係冇人推佢架∼
超恐怖的﹏等埋PHONE落黎,
我地就行過去睇個「團團轉」喇∼
我地整停左佢,好彩之後佢都冇再轉喇!

跟住打俾冬冬,佢地話去舊咖啡灣,
咁我地3個就搭的士去喇∼
喺途中,PHONE又講埋d鬼故既野喎,
搞到我都有d驚...
終於去到喇∼但係果度得好少人..

我地好白痴呀!!
果陣時我諗都成7點幾啦,
周圍都係黑漆漆一片,
又見到有棵樹好有鬼既feel,
咁我地就影相喇..
又喺條橋上面影相,
都玩得幾開心>v<

見佢地仲未到,咁我地就落沙灘,
玩馬騮搶球喇∼
卡卡﹏都幾好玩呀!!
跟住無啦啦落雨,
本來我地都繼續玩既,
點知越落越大喎..
仲要係搞到成身都濕晒,
我地咁就入左d人地燒野食既地方,
諗住避下雨啦..

不過果度真係好恐怖呀!!
周圍又1個人都冇喎..
得番我地3個,好似困左喺荒島咁,
仲要我同文希既電話都冇電,
同外界失去聯絡..
跟住鞋又著唔到喎,
因為我著左對CONVERSE波鞋,
搞到連手袋入面d野都濕晒!!
真係好狼狽呀∼

之後搵番冬冬佢地,
原來佢地去左青山灣= =''
咁我地就行番過去搵佢地喇∼
但係因為我著唔番對鞋,
所以要同PHONE 1人著1隻拖鞋!!
而另外果隻腳就赤腳行!!!
我咁大個都未試過唔著鞋喺條街度行架∼
跟住d行人又望住晒,真係好搞笑呀>v<

終於去到青山灣lu∼
我地3個要整番乾d野先,
PHONE好慘呀>﹏<
本STEPHY濕左..
跟住又唔見左$20喎∼
好啦﹏整完d野之後,
我地就玩killer喇!

唉﹏我發覺我做nurse係超廢的﹏
因為我1個人都救唔到!!
搞到個killer成日贏..
之後我地玩「非洲話事啤」,
哈哈﹏本來有1次我係要俾冬冬罰架,
但係唔知點解之後佢唔記得左,
而家我就唔洗罰喇!!
有1次文希俾人罰,
要攬住許志豪10秒..
跟住又有1個係要JOYCE同王偉洛傾電話5分鐘..

之後柏詠佢地黎左,
又玩番killer,
跟住我地就落沙灘,
許志豪無啦啦玩水槍,
仲要咁準射左落我隻耳仔入面!!
真係可憐>﹏<''''
大約11點,我同王偉洛.許志豪就走先,
佢地就繼續玩..

行到三聖輕鐵站,
許志豪話佢自己行番友愛,
咁我同王偉洛就一齊搭輕鐵喇∼
番到泥圍都成11點半喇!
咁我部電話冇電嘛,
諗住問個師奶借佢個電話一用啦,
點知佢話冇喎﹏都唔知係唔係既..
好彩問到個孕婦借電話,
打左番屋企,跟住daddy就出黎接我喇!

嘩﹏今日真係玩得好開心呀!!
雖然某段時間都幾狼狽,
但係真係十分之難忘的!!
最後希望文希以後都要開開心心啦∼
仲有呀﹏我地永遠都係好朋友呀>v<

P.S.今日搞到咁夜先番,
媽咪同daddy都好擔心,
所以我就寫左張memo同佢地講sorry,
將果張memo紙貼左喺佢地房門口,
佢地今朝睇完之後話好感動,
同埋都唔嬲我呀!!卡卡>v<

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]