maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天

最後1日喇!!

尋晚玩到2點..
番左學之後就唔可以咁架喇∼
所以要玩埋佢!!

今日瞓到11點就要起身..
因為要做果篇作文!!
1點鐘開始作..
4點鐘就作晒果2篇野﹏
唉﹏都唔會作得好啦..
冇心機作∼咁就是但俾篇野佢囉>v<

跟住我同April好無聊,
有MSN又唔講,
係都要勁留言,唔知痴左邊條線,
應該係條條線都痴左=.=

好啦﹏之後就煲《天外飛仙》喇!!
但係好不幸,原來媽咪只係sd左6集俾我,
嗚..嗚..>﹏<
唔制呀﹏媽咪快d  ON啦!!!!!

聽日就係F.3既第1日喇∼
唔知會有d咩事發生呢?!
希望呢1年會開開心心...
同我d同學仔相處得好啦∼
祝各位聽日開學既朋友仔,
樣樣野都順利,求主保守啦!!

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天

作文..很失敗!!

由於尋晚番到屋企之後又開電腦,
玩到2點半,所以今朝瞓到1點先起身!!
咁又冇左半日..跟住食lunch啦∼

食完之後,寫下果本Schedule Book,
唉..成日寫錯!!搞到要塗左佢再寫,
如是者﹏咁就搞到4點9喇∼
好!等我諗下點樣作果2篇文先﹏
Um﹏不過到而家我都係寫左8個大字:
「現今科技日新月異」,
呢篇文真係太好睇喇∼ =v=

跟住April打電話黎,
傾左1陣,佢個腦有d問題,
搵日送佢入青山先..XDD'''''''
同埋我發覺我1整天都係處於未瞓醒既狀態,
好似咩都唔記得晒咁,
我連舊年SU有冇投過票我都唔記得> <''
證明我已經係患有「少年痴呆症」架喇!!

唉﹏呆左成日都做唔到2篇作文..
算..仲有1日!!
聽日先做埋佢啦∼ >v<

係喎﹏頭先見到呢度既瀏覽次係4千幾,
唔知到我生日果陣可唔可以過到1萬呢?!
不過應該係冇乜可能既=.=
咁當我頭先喺度講廢話啦∼
唔好意思﹏阻住大家寶貴既時間!!

  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天

做功課+買書+打邊爐!!

今日8點半就起左身,又係功課>.<
做左果篇diary..
好野﹏終於有得睇《天外飛仙》喇!!
Thx媽咪呀﹏依晨超可愛的∼

跟住2點鐘要去洗牙,
嘩﹏d牙好痺呀>﹏<
因為d牙唔舒服既關係,
所以我就買左杯豆腐味雪糕黎食..
[[都唔知係咩道理黎既@.@]]

跟住去市中心,因為仲未買齊書..
終於都買齊lu∼好開心呢﹏
不過仲差1本Maths書,
今晚先出黎買啦!!

番到屋企之後,繼續《天外飛仙》!
真係好好睇呀>v<
7點半又再出門口,
因為約左Yoyo一家去稻香打邊爐∼
去埋商務買Maths書,
跟住就去食野lu..

嘩!嘩!嘩!
食左好多野呀>v<
仲要飲埋糖水..
唔通食野真係我既興趣?!
我諗都係架喇﹏卡卡^^''

食完都成12點lu..
行番去輕鐵站搭車果陣,
我地喺度玩影相*v*
真係搞笑﹏見到柏詠喎=]
好啦﹏真係搭車番屋企喇∼

番到去睇番《鳳凰4重奏》,
都幾好睇咁啦﹏
daddy媽咪又瞓覺lu∼
我又開電腦,為左打日記俾大家睇嘛!!
係咪好好人呢?!快d話係啦>c<

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]