| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  | |
|
最後1日喇!! |
|
尋晚玩到2點..
番左學之後就唔可以咁架喇∼
所以要玩埋佢!!
今日瞓到11點就要起身..
因為要做果篇作文!!
1點鐘開始作..
4點鐘就作晒果2篇野﹏
唉﹏都唔會作得好啦..
冇心機作∼咁就是但俾篇野佢囉>v<
跟住我同April好無聊,
有MSN又唔講,
係都要勁留言,唔知痴左邊條線,
應該係條條線都痴左=.=
好啦﹏之後就煲《天外飛仙》喇!!
但係好不幸,原來媽咪只係sd左6集俾我,
嗚..嗚..>﹏<
唔制呀﹏媽咪快d ON啦!!!!!
聽日就係F.3既第1日喇∼
唔知會有d咩事發生呢?!
希望呢1年會開開心心...
同我d同學仔相處得好啦∼
祝各位聽日開學既朋友仔,
樣樣野都順利,求主保守啦!!
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 30 日 星期三  | |
|
作文..很失敗!! |
|
由於尋晚番到屋企之後又開電腦,
玩到2點半,所以今朝瞓到1點先起身!!
咁又冇左半日..跟住食lunch啦∼
食完之後,寫下果本Schedule Book,
唉..成日寫錯!!搞到要塗左佢再寫,
如是者﹏咁就搞到4點9喇∼
好!等我諗下點樣作果2篇文先﹏
Um﹏不過到而家我都係寫左8個大字:
「現今科技日新月異」,
呢篇文真係太好睇喇∼ =v=
跟住April打電話黎,
傾左1陣,佢個腦有d問題,
搵日送佢入青山先..XDD'''''''
同埋我發覺我1整天都係處於未瞓醒既狀態,
好似咩都唔記得晒咁,
我連舊年SU有冇投過票我都唔記得> <''
證明我已經係患有「少年痴呆症」架喇!!
唉﹏呆左成日都做唔到2篇作文..
算..仲有1日!!
聽日先做埋佢啦∼ >v<
係喎﹏頭先見到呢度既瀏覽次係4千幾,
唔知到我生日果陣可唔可以過到1萬呢?!
不過應該係冇乜可能既=.=
咁當我頭先喺度講廢話啦∼
唔好意思﹏阻住大家寶貴既時間!!
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 29 日 星期二  | |
|
做功課+買書+打邊爐!! |
|
今日8點半就起左身,又係功課>.<
做左果篇diary..
好野﹏終於有得睇《天外飛仙》喇!!
Thx媽咪呀﹏依晨超可愛的∼
跟住2點鐘要去洗牙,
嘩﹏d牙好痺呀>﹏<
因為d牙唔舒服既關係,
所以我就買左杯豆腐味雪糕黎食..
[[都唔知係咩道理黎既@.@]]
跟住去市中心,因為仲未買齊書..
終於都買齊lu∼好開心呢﹏
不過仲差1本Maths書,
今晚先出黎買啦!!
番到屋企之後,繼續《天外飛仙》!
真係好好睇呀>v<
7點半又再出門口,
因為約左Yoyo一家去稻香打邊爐∼
去埋商務買Maths書,
跟住就去食野lu..
嘩!嘩!嘩!
食左好多野呀>v<
仲要飲埋糖水..
唔通食野真係我既興趣?!
我諗都係架喇﹏卡卡^^''
食完都成12點lu..
行番去輕鐵站搭車果陣,
我地喺度玩影相*v*
真係搞笑﹏見到柏詠喎=]
好啦﹏真係搭車番屋企喇∼
番到去睇番《鳳凰4重奏》,
都幾好睇咁啦﹏
daddy媽咪又瞓覺lu∼
我又開電腦,為左打日記俾大家睇嘛!!
係咪好好人呢?!快d話係啦>c<
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 102 | »
|