maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天

義工開會..

尋晚番到屋企,睇埋《神鵰》就開左電腦,
不過係冇屋企人知既..
因為我偷偷地開架﹏跟住玩MSN玩到3點3先瞓覺,
今朝瞓到12點半,但係2點鐘要去開會,
搞到遲左少少,唉﹏真係唔好意思呀!!

我地就分享番之前既感受..
其實做義工雖然真係好忙,
有時要犧牲自己做功課既時間,
但係可以幫到人真係十分之開心架!!
所以我都希望第時番左學之後,
都可以繼續做呀>v<

番到屋企之後,就開電腦玩喇∼
好野﹏今晚有得食西餐,
又有牛排,意粉,南瓜忌廉湯,
真係開心喇∼

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天

聽CONCERT!!

今日10點半起身,又冇做功課,
唔知做過d咩..咁又冇左半日lu﹏

4點幾就開始沖涼.換衫.
因為陣間要去聽1個concert!!
約左5點半喺M記門口等,
好彩我唔係最遲果個姐﹏>v<
之後去左美食廣場度食野,
但係由於我都未肚餓既關係,
所以同曉君share左5隻餃子+1盒炒麵,
自己就再買多支蘆薈蘋果汁..

突然有人提醒左我,
我張飛喺邱泳懷度喎,
但係佢而家綵排緊,
又打唔到電話俾佢..
咁點算好呢?! >﹏<
算啦﹏等陣去到先算啦!!

食完之後,去番M記集合,
卡卡﹏我地有好多個人呀!!
好多都係高form過我既,
有王碧裕.周漫凝.曹曉楓.
當然仲有曉君.蔡蔡.柳志皓等等,
上到車之後,同曉君係咁傾計,
哈哈﹏我唔使講,佢都知我想講咩,
真係超勁勁呀﹏>v<

終於到左香港大會堂喇!!
問番邱泳懷拎番張飛,
好野﹏有得同曉君1齊坐∼
當曉君去左toilet果陣,
我就自己睇下本場刊啦﹏
睇睇下就熄左燈,原來正式開始喇!!

成個音樂會都唔錯呀!!
我幾鍾意果首《雷電波爾卡》,
仲有果個人玩木琴玩得超勁呀!!
之後既《動物狂歡節》都好好呀∼
但係唔知做咩事,好搞笑﹏

我地以為完左果陣,無啦啦個指揮又行番出黎,
仲要2次都係咁,都唔知係咪玩我地既..
搞到我地係咁拍手,拍到攰晒>v<
今次真係完左喇∼咁就行番落去個大堂度,
要等齊人先走得,行去巴士站走人..

沿途曉君係咁影相,卡卡﹏
都影得唔錯喎!!遲d先sd番俾你啦∼
去到巴士站等車,王碧裕想偷影我地,
可憐既小曉君>﹏< 咁就俾佢影左lu!
而我呢d醒目女,梗係影唔到我啦!!

見到有架960,我都唔理係咩車喇,
上左先算啦∼曉君因為遲過我上車,
所以佢企左喺門口既位置..
我就企左喺入面,冇位坐呀!!
要企成個鐘先番到入屯門>.<

不過好彩有人陪我傾計,
周漫凝佢地好好人呀,
雖然我1樣樂器都唔識,
但係同佢地都傾得埋呀!!
番到去屯門,同左佢地去食宵夜..

行左好耐,都唔知行左去邊,
好似係置樂既1間7仔,
入到去唔知想食咩,所以冇食..
好搞笑﹏TKC食果個咩湯飯,
有d核突既感覺>.<
其實我都未試過咁夜仲同fd食宵夜架!!
所以今次好開心呀>v<

不過有樣野好恐怖,
當我地出去7仔門口既時候,
無啦啦有隻狗走入黎喎,
嚇死我呀>﹏<
仲要有個細路女喺度話:
「我都唔驚啦!!!」
但係呢個時候,我已經躲喺角落度喇∼
唉﹏好似好樣衰呀>.<
得我1個驚狗,佢地又冇野喎..

嘩﹏原來K51係12點就冇架喇,
我地走果陣已經成12:15喇∼
所以我.周漫凝.王碧裕.冼溢康.唔記得左個名=.=
5個人就搭的士lu∼
本來最遠果個係我,所以我係最遲落車,
但係佢地話1個女仔搭車好危險,
所以就兜左去泥圍先...
佢地真係好好人呀,令我好感動呢﹏

番到去屋企都12點半喇∼
睇埋《神鵰》個結局,
點解楊過1個人衝入去蒙古大軍都會贏?!
仲有最後果度有d太假既feel..
不過都係好睇既,仲有金輪國師死左果度都有d感動..
不過見唔到咁可愛既郭襄lu∼唔捨得添!!

P.S.今日真係好開心呀!!又識到好多好好既人>v<
   但係好遺憾,影唔到你瞓覺個樣!!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


TAG BY JOYCE..

[A.點人之事=]
001:::點你的人是誰? JOYCE﹏
002:::佢係男定女? 女生...
003:::佢同你咩關係? 朋友+EX-2D同學
004:::佢既性格點? 好人..開心..
005:::佢令唔令女/令唔令仔? 梗係令啦'''''''
006:::佢對你做過最深刻既事係? 唔記得LU..
007:::佢對你講過最深刻既話係? 都唔記得..
008:::你對佢既感覺係? 醒目..令女..好人=]
009:::你有冇鍾意過佢? 當然有啦^^''

下面果D做過喇..所以唔做LU﹏

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]