maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天

KO了數學..

我今日好乖呀∼9點9就起身做功課喇!!
好野﹏KO左數學果本作業lu∼
而家仲差英文少少,中文閱讀報告4個,
仲有中文作文2篇...
進度都算唔錯架喇!!

咁我KO左數學之後,就開左電腦,
冇咩做..都係MSN咁啦..
跟住就食飯,打日記,
頭先daddy租左隻《獨家試愛》,
因為佢同媽咪都未睇..
雖然我已經睇過,不過陣間都會睇既..
好啦﹏唔講住喇∼

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天

做功課+游水..

今日瞓到1點先起身,
跟住食左d野就做功課lu∼
daddy媽咪去左同屋企人飲茶..
得我自己1個喺屋企..
諗住做英文果個film review,
喺網上search資料,
我要寫Superman  Returns 呀!!!!!!!
跟住我就係咁睇番d trailer..
哈哈﹏又喺度諗如果有超人存在會點呢>v<

之後就去左Yoyo屋企果度游水,
游到7點鐘,上Yoyo屋企,
好野﹏Yoyo終於好番d喇!!
真係好喇∼跟住就食飯啦...
食完飯睇波:曼聯VS富咸!!
哈哈﹏勁正呀!開波冇幾耐就勁多入波∼
最後曼聯贏左5:1﹏卡卡*
之後就番屋企lu..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天

快樂工程之嘉年華會

原來我識左一隻「樹熊+樹懶」..
尋晚12點幾就瞓左lu..
算係最早架喇∼
因為今日要去快樂工程既嘉年華幫手!!
今朝8點就起左身,
跟住10點去到中心,
冇人既>﹏<
得我1個..阿卒又搭錯車,
kamo又未到,阿茄仲衰..
佢仲未起身!!!


坐喺中心等佢地,等左差唔多半個鐘先見到kamo,
阿卒之後又到左lu∼
咁我地就跟左阿梅過去潮陽小學..
同埋仲有1個職員叫Amanda,
咁我地去到就「替汽球充氣」!!
之後有好多「生命彩虹」既人幫我地,
但係唔知點解今日既爆波率係偏高架!!
搞到我地不停尖叫>v<

之後放lunch,
我要去我表哥度拎個mouse,
因為屋企個mouse壞左>_<
搞到lunch都冇食..
跟住即刻番去嘉年華度幫手,
同思慧一齊派扇同遊戲券...

好搞笑呀,我派左比個阿婆,
佢同我講多謝,但請記住佢係用鄉音講既..
我完全聽唔明佢講咩,
咁我以為佢話佢已經拎左,唔使再拎喇,
咁我咪諗住拎番把扇囉,
點知佢係咁同我搶喎...
佢講左好多句多謝,但係我都係聽唔明..
終於有1次我聽得明喇!!!
果1刻真係恍然大悟呀∼
之後我就同佢講唔使客氣咁樣..
哈哈∼真係好搞笑呀!!

之後我地番去潮陽小學果度開「快樂面譜」,
有個人唱《明日恩典》,唱得好好聽架!!
不過今日既生意異常地少,
可能係因為今次多左好多其實攤位,
d小朋友去晒第2度啦!!
所以我地十分得閒,
就喺度勁畫面譜,連「生命彩虹」既阿君,
嘉儀佢地都過埋黎一齊畫..

之後就到巡遊隊要出場,
wakaka∼好搞笑呀!!
溫諾要做車長,揹住架車周圍行呀∼
之後我地成班走左出去跳「開心舞」,
我相信全場最白痴同最投入既都係我地囉!!
又唱得大聲,又跳得勁喎,
搞到連企喺我地後面既阿權都睇到笑!!
但係真係好好玩呀!!
好想再跳多次呀∼(雖然很kai..)

之後有個義工既嘉許禮,
我地有份攞獎呀!!
不過派獎狀果陣時係唔跟名既,
我攞左果張叫做〔林春綠〕既人!!
個名都ok搞gag喎∼
跟住我地又番去睇住個攤位..

今日都真係好熱呀!!
成日都要撥扇,
仲要幫埋d小朋友喎..
不過算啦,幫到人已經好開心架喇∼
之後就到最後1次既巡遊,
好正呀!阿權同蘇峯唱歌呀∼
第1次聽咋!!都OK既..
哈哈﹏佢地唱歌個樣好鬼搞笑!!

我地成班kai子又搶人地d禮物..
又周圍跑黎跑去..
真係痴線架!!!
做埋個台上遊戲之後,
個嘉年華終於完左喇!!
咁我地開始要執野lu∼

但係我地執完野先發覺,
原來仲有個「會員大會」架!!
即係叫做慰勞下1班義工,
仲有勁多分享...
本身都有d悶架,
但係竟然蘇峯有份被邀請上台分享喎∼
咁就梗係一定要睇啦!!
原來佢好勁架..
係「香港元朗及天水圍區青年論壇」既代表!!
真係失敬失敬!!

喺呢個時候﹏我地發現阿權正喺後面1個人執野,
睇落好似好落漠咁...(講笑!)
可能佢係因為見到蘇峯原來係咁勁,
於是佢就開始覺得好自卑..
卡卡﹏其實係我無聊得滯,
亂咁講架咋∼我淨係見到阿權喺度執野..

之後有人派左好多野食比我地,
又薯片,又蝦條,又有利賓納..
但係其實我之前果支葡萄適都未飲完,
所以就將佢地拎晒番屋企lu∼
跟住又有個布甸食,但係都唔似布甸既,
似雪糕多d..但係冇人比匙羹我地,
所以我就去左問「14歲哥哥」拎喇!!
哈哈﹏呢個名真係好得意呀>v<
不過到而家都仲未知佢叫咩名,
似乎有d失敗喎〔=_=〕


到左5點9,呢個會員大會終於完左喇!!
跟住我地就閃lu∼
阿茄.阿卒.kamo佢地去左新北江,
我就去左M記買野食,
因為daddy媽咪去左山頂拍拖!!
佢地仲去埋美食博覽...
嗚..嗚..唔等埋我∼
算啦﹏我諗佢地都會買野食比我食既!!

番到屋企,就開電腦啦..
又係MSN咁樣..
玩下玩下又幾個鐘頭喇!!
daddy媽咪喺10點半終於番黎喇∼
果然不出我所料,佢地買左好多野食,
(不過如果佢地唔買番黎既話,
佢地既後果將會不堪設想..XDD''''''')

而家我要去食佢地買既野lu∼
所以唔打住喇...
哈哈﹏名副其實既為食鬼!!

P.S.今日既日記破紀錄的長!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]