|
|
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| `♥tOdAy唉﹏ |
分類: 未分類 |
~臭b生日~
生日快樂樂樂樂樂^^
祝你1年樣衰過1年xp
講笑炸
祝你1年令仔過1年{{嘻
總算冇晒我個蛋糕既心機-.-
玩得好high!_!
不過我玩玩下就走左t3t
好冇引t3333t
冇計._____.
童軍招生-^-
我既任務就系派傳單0 [] 0
好累呢,,,
又悶~
唉,,今日打住甘多先
累累地同餓餓地,,,
搵野食先xp
!閉閉各位!
我系♥❤李錦記特級整餅師傅♥❤
|
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
| `♥唱k﹏ |
分類: 未分類 |
今日9點起左身._.
講講下又有d眼訓tim
打blOg時間~8:37分~
晨甘早起身出左去元朗.\/.
去左唱k,[],
加洲姐點刀系好過neway的^.^
刀幾好玩~
不過時間過得好快,,
話甘快就12點9lu{個陣
唱完/[]\
吾系好夠TIM
唉,,
個陣冇啦啦落雨
臭mO同魚魚刀冇{姐}
當然我刀冇T^T
個陣就好慘甘沖過去@@
成身濕晒><
甘就搭巴巴番{龜}
哇哈.0.
個串腸好好食丫xp
yummp!~
番左{龜}沖左個令涼
爽晒~
日全食丫,,,
好想睇._.
哈哈
自制蛋糕!_!
食蛋糕;_;
家陣8:;49分,,
食野先XP |
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| `♥tOdAy冇野做﹏ |
分類: 未分類 |
好鬼悶丫今日<3`
真系成日刀冇野做._.
老豆發火
冇得出街
陰公,,
聽日去唱k,,,
啦啦啦啦啦
哇kaka!_!
超開心呢;_;
~oH yes~
今日打住甘多先._.
聽日唱完先再打過^^ |
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
| `♥tOdAy煲劇﹏ |
分類: 未分類 |
今日真系成日煲劇.[].
可憐吧t^t
!!!shit!!!
吾知系米睇得多@@
隻眼好鬼痛0.0
pOpO話叫我出miki fun~
雖然MIKI好好人,_,
不過老豆發火><
出得先算-^-
唉/______\
悶屎喇今日#.#
屎忽傑仲有打左泥吹左陣,,,
吾講吾知茹同偉<<壹>>齊左,,
^^弓囍賀囍^^
籃球火&蜂蜜幸運草<--好鬼好睇@@
吾打甘多住喇.____________.
訓陣先~ZzZ |
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| `♥平 |
分類: 未分類 |
!今日悶到痴根!
!又系冇野做!
!出左街食飯!
!飽屎!
!今日冇咩發生!
!吾打甘多喇!
!不過吾知點解!
!某戈人每1次系mSn adD我之後!
!我刀覺佢好黑人憎!
!吾打lu!
!收工! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|
|