|
|
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
| - ♥ CAMP |
分類: 未分類 |
去camp冇咩野玩-____-
悶到痴孖v0v
唉!!
冇教好訓t33t
早抖*v*
訓先zZz
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| - ♥ 哇哈哈 |
分類: 未分類 |
冇冇聊聊又過一日-_-
今日便服日0[]o
哈xP
中學有便服日超正^v^
今日玩得好癲
成日笑笑笑
原來笑刀可以甘好玩咖.[].
夜晚森仔b冇啦啦打俾我-[]-
佢果面6點幾
使吾使甘早.M.
俾我就訓多陣好過;_:
同森仔b傾得好鬼kaI|v|
哈呵嘻唏x;
今日收工先o_o
訓教好過zZzZzZz |
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
| -♥-``快 樂 嗎?!` |
分類: 未分類 |
今蕉7點鐘彈左起身!~!
冇計._.
番南丫島0[]0
搞到我又撘車又搭船;'
差d嘔v0v
夜晚7點幾出左m.K-____-
出m.K真系托咩\3/
冇野好玩
跟住8點幾去左維園
睇燈w0w!_!
系令就令;_;
不過熱到孖痴根*v*
想屎囉
11點幾終於有得搭車歸家了^v^
×♥倒數1179日 |
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
| -♥-``好攰喔 |
分類: 未分類 |
今日7點幾起左身!~!
吾知邊嘟個打泥\3/
搞到鬼死甘眼訓;_;
夜晚出左去玩-_____-
本身同魚.m0.妍.鯇魚&歡
旦系玩玩下
分左2班人
分別系..我.m0&mabel
唉!^!
做fd咪好囉
搞到甘仲乜w0~^~
真系一班忽忽泥咖
隻腳好嘟痛|0|
今年刀吾好玩既
挑挑挑
算算算
今日任務總算完成^~^
11點前歸到家
♥可囍可賀♥
|
| -♥-``-_____-'' |
分類: 未分類 |
~老豆下命令~
♥-11點前歸家v0v-♥
可憐吧-______-
又多左個花名030
-♥-``老子我是蘿白
我系蘿白小姐^[]^
x♥-倒數1180日 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|
|