|
|
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| `♥吹水 |
分類: 未分類 |
今日冇出過街,,,,
系甘玩明星3缺1>___________<
晴籽,,,
祝你幸福快樂!!
屎臭mO,,,
今日個個系咪你條X姐,,,
哈哈哈哈;;;
系甘上論壇@@
有好多人@左我`
吹得搞笑.[].
今日打住甘多先,,,
某某人生日快樂丫!!!
笑多d喇,,,{生日戈位人兄
|
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| `♥悶悶悶﹏ |
分類: 未分類 |
今日冇冇聊聊又過左1日._________.!
香港小姐d女真系好..,.,.,
哈哈﹏
今日晨早又俾人mOrning cAll
唉,,,
條死大佬;;;
得閒冇野做,,
{{個陣,,,9點45分,,,}}
聽日你就知死!!{{奸
呼,,,
掛住玩電腦
玩下勁舞,,,玩下唯舞
唯舞`打擊同節奏`好鬼廢
陰公,,
今日打住甘多先,,
聽日再打!!
閉閉~~
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| `♥幫人搬屋﹏ |
分類: 未分類 |
臭b﹏
你多得我吾小,,,
為左幫你搬屋<3`
搞到隻手勁勁勁勁勁勁勁痛._.
你仲要請我食m記咖﹏
唉,,,
今日mIz wOng
見我吾到
睇吾到我
哈哈
_夜晚變左打邊爐_
超好食 |
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| `♥又要番學﹏ |
分類: 未分類 |
唉`
今日又要番學._.
慘呢...
不過一早同芝麻同臭嘉去左m記
食野,,
超飽飽飽飽;;;
今年d fOrm1真系好,,,,
唉!!
mIz wOng又鬧我地喇,,,
不過俾佢鬧慣lu,,,
今日吾打甘多lu...
下次再打,,
閉閉 |
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 呠呠蕉♥` |
分類: 未分類 |
晨早流流就俾個隻忽忽傑mOrning cAll~~
找死咩!_!
番到學個個中史問答比賽真系;;;
悶到抽根,,
1B勁到O左-o-!
280分
而1D就得個250分t3333333t
輸左,,,
不過吾系包尾^-^
臭mO系個陣講左好多關於jOr頭樂ge野,,
mOmO吾好衰心軟丫,,,-//-!
我支持你^^
跟住同左成班人去棋藝學會度{足}棋~!
系咪好有文化呢,,呵呵.\/.
過左好好好好好耐先放學@@
等得你好苦丫,,t^t
放左學撞到d小學同學!_!
個個刀冇高到,,
哈哈=v=
唉,,,,
多謝晴籽>333<
希望全部人可以吾使留班;;
哇哈哈!!!!!
5點幾個陣訓左一陣,,,
訓到成隻死豬甘,,,
唉~~~
老豆一番到泥.,
就鬧鬧鬧
有冇搞錯,,
我又冇得罪你-.-
冇啦啦甘算點先@@
凸.凸,,,
呵呵﹏﹏
唉t^t
要鬧就鬧飽佢,,,
][]▋.°+||! 痛哭了﹏你知嘛!;*♥`愛哭﹏壹族;} |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|
|