|
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
| ◆~?!最悶的一天哇-3-" |
分類: 未分類 |
今日,,
咪又系好似平時甘留系屋企-v-"
仲有d咩可以做,,,"
晏就,,,
食左個m記""
勁正w0,,
不過食食下-v-"
俾人鬧-3
[[[你咳成甘,,仲食咩m記丫]]]
呠-3-
都食左一半咖喇*.*
哈哈-3-
食左先算lu....
kaka=v=
鬼叫我食得糖多咩??!
今日成日咪就系,,玩,,聽歌,,上mSn囉-3-
無聊到爆{砰,,蕉..y0"hehe
|
| 閃字地帶-0-" |
分類: 未分類 |













自己整咖-3-
sup下哇-v-" |
| ♥`有雨vs冇雨..0v0 |
分類: 未分類 |
琴日3點幾先訓教豬,,
搞到今蕉12點幾先起身-3-
唉,,
過左12點就冇得食lunch`
慘爆///
個陣勁餓囉!~
今日成日都系玩...玩...玩.,,
吾通我呢一日真系咁過0v0
好采,,d時間過得勁快囉*-*
吾系的話,,我會ZzZzZ著咖...呵-3-
個個屎忽寶囉-0-
最衰刀系你喇-V-"
明明話出泥`
又話食緊野w0,,
搞到冇m00n出喇///
又到夜晚,,
又系一個辛苦的夜晚
[[[[[番童軍]]]]]]
哈哈xp
今日夜晚7:00~8:30要補習
又+上落雨w0,,
我就吾使操喇,,.
不過其他人就,,,,,嘻-3-
我落左[cup 仔度]<----姐系幼童軍...
好懷念唷-3-
遲d會去幫手咖0.0
如果得,,,<<<----冇可能囉!!!
檸妹好慘慘喔-3-
俾佢老媽子打,,,
我一定sup你咖-v-"
吾好甘吾開心啦=^=
小儀姐,,,生日大大大快樂哇-3- |
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| ``◆×﹏辛苦的一天 |
分類: 未分類 |
哇哇哇=3=
今日先慘唷;;;
平時番學都夠慘咖喇T^T
今日最尾個2堂系p.E堂,,
打籃球w0-v-'
屎緊,,
算,,p.E堂都算喇. . . .
p.E堂之後仲要sport act 喎-3-
仲吾死,,
成日都系要做運動,,
呢d都算喇0.0
我, ,系, ,呢, ,班, ,最, , 憎, , 吾, , 系, ,
牙, , ling, ,班, , 人, ,
而, , 系, , 個, , 8, , 婆, ,
真系好鬼憎佢囉-3-
妍, ,m0, ,紅燒魚, ,
sup你個故仔哇-3- |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|
|