|
|
2008 年 5 月 4 日 星期日  |
| `♥去左玩lu-3- |
分類: 未分類 |
哇,,,,,
琴晚大佬成點幾先番,,
又吾鬼有鎖匙,,
搵到我今日幾遲先起身-3-
好眼訓哇zZz
今日要勁勁勁勁勁早起身>3'
我算叻叻咖喇,,
7;50分,,,=33333333333=
好勁咖喇,,,
如果吾系有得玩,,
我先吾會甘早起,,kaka*;
晨甘早就去左m記...m字叔叔丫-3-
我等牙等-3-
魚魚媽&妍終於出現喇'
我買左個m記去左搵[n拿姐]食早餐"
點知,,,
食食下,,
屎忽嘉太屎喇!@!!!!!!!
整到杯野,,,唉[吾好提{3
上車lu-3-呠呠呠>333333
我同屎忽嘉坐,,
魚魚媽同妍坐11111
唉-3-
系車度就系甘講講講,,,
講,,足,,成,,日,,,-vvvvvvvvvvv-'
吾經吾覺,,
又到左lu-0-
我發現呢,,!!
我原來泥過,,,
哈哈xp
我地第1站就去左餐廳,,
聽個個吾知乜鬼?????????//
算,,
.傾計好過,,,
我偷拍又成功喇=.<
今次mAybAl真系正到爆,,,
佢個樣-33333333333333333333333333333333333333-
要睇就問我拎....
第2站去左攀石,,,
冇咩野發生過-3-
第3站去左玩桌球掛-3-
玩到勁癲!!!!
第4站f0rget左,,,
好似系唱k
哇-3-
魚魚媽好勇,,,
一個人上1去lu-3-
俾個gd你,,,
第5站就食lunch,,,
食到飽飽-3
又去玩,,,
跟住就去左踏[撈拿]
你地差d仆x
哈哈
你地個樣勁kai-3-
唉,,,
我地又去左打排球&網球,,
哇-v-"
好晒-0
打完又走左去k堂-33333-
冷氣好正哇^-~-^
又要走lu-3-
番到天水圍,,
我地成功整走左陳xx;
去左新北江,,
我地又玩電話lu,,
今日成日玩左3個人,,,
好正牙,,
愛上左玩電話~~~~~
我地去新北江買左d化妝品,,
幫屎忽嘉化-3-
令女晒,,,
要睇相問我-3-
甘就番左屋企lu,,
勁攰,,
沖完涼訓左陣0 3 0'
ZzZzZzZzZ,,kaka
聽日又要番學lu=3=
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| ♥笨癲一族 |
分類: 未分類 |
kaka!!
我刀好耐冇打過lu,,,
吾該cM,,,-3-
哇哇哇~~
今日就{{咩咩喇<3
我呢,,今日呢,,又呢,,,遲左起身喇zZz!!!!!!!!!
搞到甘鬼屎遲先出得門口,,,
行下行下,,,
見到一個勁似粗眉條眉滴人>3333333333<
嘩!!!
佢條粗粗勁壯觀哇,,勁-口-""
好彩今日個吾知乜鬼,`冇捉頭髮姐,,;;;
如果吾系就,,,呵呵>333;
第1&第2堂系英文11111,,
mS`w0Ng佢叫我地做早操w0,,zZz
一路做一路眼訓!hElP-33333-;
總於落堂哇,,
kaka-3-
又到數學,,又到數學;;;;;;;;
哈呵嘻唏^口^
數學堂又姐系=食野堂,,
大食會開始喇0.0
上堂偷偷地食野,,
系好好玩咖-3-
pS{記住=333333="
小朋友吾好亂學牙%*($#%^&*!@}刪下100字,,,,,,
算喇算喇<233333
L!n話吾鬼見左50幾蚊w0,,,
喂喂喂!!!
邊個攞左好出泥喇下!!!!凸^凸
唉~~
放學個陣呢-3-
去左我地個秘密機地~~
點解!!
點解d人要甘衰衰T^T
要整去晒我地d心血~!~!
哼,,
我講過,,,
你敢整 我d野
我就畫大,,
有甘大畫甘-333333333-"
正牙,,,kaka,,
睇下你仲整吾整凹~凹
妍妍又話要走,,,
勁小人囉0o0
算//
我成功左喇,,
我得左d咩,,就系{{{{{秘密}}
y0y0y0,,
玩到攰晒1111
嘩,,,哇,,嘩哇-00000000000000-
我系商場見到d兒童不宜d野,,
就系有條麻甩佬系度,,,,
除3除褲~!
搞到勁勁勁勁勁多男帽仔系度{[男帽仔=警察]}
好勁牙,,,
變態咖-3-
驚到爆爆爆爆爆爆爆[[砰!}}
一定訓吾著咖zZz,,>3*!` |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| 哇哇哇-3- |
分類: 未分類 |
今日蕉頭早,,,,
第1堂ms'w0Ng冇番=0=
正到爆爆爆>3<
今日個堂變左自修,,,,
成堂同妍,,肥代,,mabel,,,小丸一齊玩.....
<<<<<<兵捉贓>>>>>>
玩牙玩玩牙玩玩牙玩!!!!1
玩左成堂lulululu,,,,
跟住音樂堂w0,,,,
哇哇哇-.-
真系悶到我抽根牙牙牙牙牙~~~
屎左,,,
最悶刀系上,,,通 識 牙!!!!!!!!!1
最吾想聽王sir講野咖喇-0-
系咪屎緊喇.......
放左學之後,,,,
唸住去我地個秘密機地-3-
度寫野咖,,,不過呢;;;;最衰刀系呢場雨,,,,
搞到我地d心機冇晒點知,,,???
甘咪去左新北江行囉-0-
北江小食d雞軟骨真系好好好正....yummp=[
甘我地咪食食食囉.....
食完之後去左玩車[太]公園,,,,
哇哇哇=3=
牙妍好勁牙,,,,
轉到我地暈晒@@

系咪好正呢=3=

個天好黑牙牙牙!!!!
番屋企llu,,,,,
同傻小優傾左陣,,,,,
軒伯話佢打打下波吾鬼見左個袋w0,,,,
真系低死,,,,<=====講笑姐,,,!!
你買過晒d野喇
甘咪正囉-3-
唉唉唉!!!!
今日可以遲d訓,,,,
正牙,,,,,
不過真系好鬼悶=[
搵人打下俾我傾下計喇,,,,
不過同我真系冇咩野傾咖....@@
kaka=3=,,,,,,xXyz!@#$%^&*廢話一堆@@@@@@ |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 唉!!! i hate y0u>3< |
分類: 未分類 |
勁耐冇打bl0g>33<
唉唉唉-3-
今日呢...我呢,,,系學校呢....
調左位喇-3-
同第一次刀系一樣-3-
同LiN坐>3
由頭到尾刀系同女仔坐!!!
仲吾快d弓囍我♥,,,
多謝<----痴左線,,keke
今日個堂英文補課勁好玩,,,
肥代vS肥軒~~
嘩!嘩!嘩
打到難分難解,,,
你死我活=3={{{p,s吾系我打咖下////
個個4眼哥哥好好蝦牙,,,
你一句&我一句>3333333333<
刀可以整死佢-v-"
唉,,,
補完課做d乜/口\
咪就系,,,,俾,,人,,留,,堂,,\口/
憎屎你牙[[[vA老c....
哇=3=
我勁叻,,
話甘快就做晒^^"
tHeN咪去新北江搵魚魚媽.,p0,,妍,,kk佢地囉*_*
哈哈,,,
我地行下,,
d野食勁好食,,,
p0&魚話我要幫佢地減肥w0
好好好,,,
我一定幫你地咖,,,
好tHz魚魚媽d豆沙包哇=3=
yummp!!正牙,,,-[]-
番左屋企咪就系玩電腦-3-
唉唉唉,,,
總之就系悶喇...-0-
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 哇!哈呵嘻唏=3= |
分類: 未分類 |
唉-3-
總於考完試喇0w0"
鬆晒-111-
今日成日刀出左去玩"
正到爆-3-
不過~真系好好好好好[支力]囉-v-
屎得,,,
今日1:00左右放學,,,,
同左魚&&寶去餵貓仔-3-;;;
勁得意牙,,,佢地_333
嘻xp"
跟住去左玩玩玩玩玩-3-
又系甘sd smsssssss
上堂又sd,,,
放學又sd-v-"
去到邊sd到邊=v="
正喔......3
妍&小丸&2條魚[[一條系鯇魚,,,一條系魚魚]]]&&屎忽寶&&s!u s!u
去左邊????
咪去左影貼紙相囉-3-
發現自己真系有d無聊+白痴,,,
唉-3-
番到匡企真系勁支力,,,
好算,,,,
訓陣先-3-
ZzZzZzZzZzZzZ
kaka-3-
冇野做,牙馬=3= |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|
|