Music Playlist at MixPod.com
今天真係好累 累到我冇返弓
重有小小唔想講野
唔知點解好冇心情 好似好多野都唔如意
個頭好痛 好重 ><
但又唔係病wo
岩岩病好冇耐 唔係又病掛 再病真係死得
岩岩同老婆傾左一陣電話 感覺好似有點兒那個 唉
發生咩事 係我諗多左定d乜 定係我真係太累 ><
而家真係訓唔到 好多野諗 好多煩腦
13號 我唔想咁呀 唔想見唔到妳
唔通因為太耐冇見而感覺怪怪 不是痳
好想知妳而家諗緊乜 對我有冇唔同到
我對妳又有冇唔同到
有人可以話我知 我應該點做
同可以做咩好嗎
有咩方法可以好似之前咁呢
好想好想真係自己諗多左
難得可以休息 個腦可以休息下嗎
我好累了
唉 為何這樣的
唔知妳而家係咪訓到成隻豬咁呢
最後 老婆 3個月大快樂 ^3^
好耐冇打qooza了
昨天 返弓 又爆埸囉 又有客搞生日 重比我影左個cookies tim
哈哈
好小心咁食左小小 比老細見到 >< 點知老細同我一齊食 好彩d客見唔到 笑死我
岩岩放弓去左送老婆返學
之後同細佬去左飲早茶 兩個傾左陣 傾返弓d野 傾到好搞笑 細佬問我係咪鐡人 問我覺覺自己好似冇假放 講講下又真係幾覺
搞到自己冇乜精神 又冇咩心情 唔知點解真係唔太想打機 好想多d時間訓下 休息下 全身都好累 ><
返弓返到好多野都理唔到 唔係唔想理 係真係冇時間理 ><
3號就係大一歲既日子 唉 又大一歲 聽落真係灰灰地
昨日返弓真係好累 一放弓返到屋企就訓了
今天返9點 應該今日冇咩野做掛
明天老婆唔知點陪我呢 ^^
老婆第一次同我過我既生日 哈
老婆一定好緊張啦
今天bbq 岩岩起身打比老婆
點知老婆請左假唔返弓諗住陪我多d 重諗住比驚起我 點知比我踢爆左
笑死我 但好開心 哈哈
今日幫細發搞生日 因為佢2月4號生日 我地呢班個個要返弓 所以今日幫佢搞搞佢