今天好累 今晚要返酒吧 7點到出左大埔搵老婆 老婆唔知我出黎搵佢 哈 開心死佢
妳隻豬丫 唔聽話 穿咁小3333333333 老婆係木康屋企 一上到去老婆開心到爆 之後斯雅開門 之後接左老婆回家了
回家之前係老婆屋企樓下談左陣情 
之後我就坐火車回弓司了 回到去得米高一個 係到玩囉 笑死
10點45分左右有客了 開始做野 做野之前同米高一人一杯 正 醒晒.............
之後做野 做到小野做 自己又整40%酒精既酒溝可樂 正正正正正正 一留 >3<
酒溝可樂呢杯野 今日飲左好多 都唔醉.............叻.......
今日放3點 一放弓返左大埔同人傾野 傾到6點幾回家
一陣9點返salon =.='' |