今天9點返到弓司 老細未返 今日有40個客
得我同調酒兩個人 重諗住會做死 好彩老細12點返左黎
老細未返果幾個鍾 我同調酒兩個重係到傾緊邊個整蛋糕 兩個係到係咁話自己唔識整
12點老細一返 我9秒9同老細講 (你返黎岩岩好 重諗住你唔返tim)
老細問咩樹 (冇呀 幫幫忙整一整個蛋糕 老細好聽話咁去左整蛋糕)
我同調酒兩個笑左囉 老細會去整蛋糕 感覺好似我地點老細做野
哈哈 到三點左右老細問我地 佢做咩要整蛋糕 =.=''
哈哈 我同個調酒 係到唔理佢 好似唔知咩樹咁
整到我比老細打 好彩我識打返佢
呢個老細真係好搞笑
到左5點30 放弓了 同調酒兩個一齊放弓 兩個傾左好多野
之後各自回家了 |