岩岩7點到出左大埔送老婆返學 一去到佢屋企樓下見到老婆就好想抱住佢 因為今晚要返弓所以陪唔到老婆=.='
老婆對不起真的好好好好對不起 我好想陪到妳 但唔返弓就冇左份弓 =.='' 我都想唔返弓黎陪妳 我可以點做 搵人教教我吧'
哈 最後都係無返弓 陪老婆 過左木康到等老婆上黎 老婆重未知我今日請左假 哈 係電話同佢講 開心到老婆死 ^^
老婆同斯雅黎到木康屋企了 坐左陣 木康要同佢媽媽出去飲 我同老婆斯雅過左廣福搵爆奶 一見到佢就好想打佢 可惜我唔打女仔 但又好想當佢係男仔喎 =.=''
之後老婆同斯雅過左M記食野 老婆係m記見到爆奶 老婆9秒9胃口大減 哈哈 好彩我未去到咋 好喇到我黎到m記喇 諗住好好地咁食啦 點知衰豬同我講爆奶d野
唉 9秒9我都冇胃口了 細佬唔知點解重可以食 比一個字佢 勁比個good你
係廣福坐到12點幾 木康又黎到 之後同老婆,,,木康,,,斯雅,,,細佬,,,細發,,,曾思同老婆去左一個佢唔知我地傾好左既地方 唱k 去到隻衰豬話唔想唱 玩野 真係想咬妳
唱到5點到 回家了 斯雅過左木康 老婆過我到 細佬細發回家
今天就係咁了 (老婆 生日快樂樂樂樂樂) |