嘩 又冇訓過 一陣9點又要出門口返弓 而家正係返5-6酒吧 6-日salon 1-4都唔知做咩好 唉 沖涼先
今日返弓唔知咩樹講勁多野 可能有開心既樹發生左啦 嘰嘰
今日係弓司 做左 一個負離子 一個colour 一個hl 之後果d唔記得左 算
放弓去左同人傾野 之後上左木康屋企 佢爸媽真係好得意 
斯雅同10bbbbbbbbbbb都係到 哈哈 10b成日比木康同斯雅蝦 真慘 慘慘慘
整到我都想蝦咪一份 說笑
之後送10bbbbbbb返屋企 再同木康同斯雅返富亨 返到富亨我自己去左搵細佬先 同細佬傾野 木康就同佢女朋友唔知做d咩 木康先過黎
三個粉人係到唔知傾咩 一路傾一路笑
傾左陣 就同木康返太和 坐多陣就各自回家了 ................ |