唉.......昨天放完一天,現在又要返六天!!
有時都幾難預吓,不過冇辦法la~~~
最慘出面樣樣都要加價,但自己都冇得選擇......
有時物價上升,升福都幾勁吓,出面食餐飯都加1-2元。
但公司又沒有叮叮,所以要焗住出面吃飯!!
相信短期內都未得到舒緩,唯有暫時預住先la~~~~
跟着最近都唔知點解放工前要開會,起碼又要遲走15min。
開完會後都差不多8:00pm,返到家都差不多要9:00pm!!
食完飯沖完涼就玩一陣電腦及打blog,現在又要睡覺的時候。
否則明天又唔知醒返工啦~~~~ |