我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 13
累積人氣: 6087
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


好耐冇入過元朗食飯...... 分類: 未分類

今晚就約咗一位舊老師在元朗食晚飯。

講起元朗,我都有成2個月都冇入過去......

今天收工後才去食晚飯,最慘今天輪到我收夜!!

不過就算收夜都唔係好夜,大約6:30pm左右la~~~

換着一至五,冇7:30後都唔駛收工!!

講番早上先,星期六都好多野派及重量都幾甘吓。

好彩大部份重件都係一幢大廈,之後就好做好多呢!!

食埋午餐後,主管突然叫我們做月測!! (公司每個月都要做一次)

淨係做月測我起碼冇咗15min,淨係查簿仔找答案都死啦~~~

大約做到差不多6時才收工 (連做月測)。

然後立即飛車去元朗.....最快都要45min才到!!

不過好彩都冇遲到,否則我一定死緊。

我的老師話想試吓大快活,試吓新出的咖喱雞餐呀~~

我試過都ok,得閒再去試多一次。

然後我們唔夠喉去埋B仔後才肯回家。

回到家時,都已經差不多12點半啦~~~~

好彩明天是放假呢,自己一定要睡耐d......

2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


就來累到唔駛打blog!! 驚訝 分類: 未分類

昨日下午掛3號波,搞到下午仲要返工.......

最慘還要淋雨,不過我好醒目識用雨傘保護自己。

我昨day就放下午四時,所以就好早走得la~~~~

記得臨放工時落得勁大雨,好像仲要已經掛咗黑球.......

不過我放工時就冇乜雨,連自已都覺得好彩!!

最近一星期都係忙到冇時間打blog,一至五只有兩小時半用電腦的時間.....

用得最多就只有星期六晚上及星期日。好慘~~~~

冇辦法啦,始終都係工作行先。

回到家時都累到七彩,真係想立即睡覺!!

但睇番NBA時,見到我的偶像 KG 的球隊入到季後賽真係好開心....

希望KG今年取到第一隻的冠軍指環,我是係的fans,唔好令我失望la~~~

波士頓塞爾特人,加油!!

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


話咁快又要工作la~~~ 滿足 分類: 未分類

唉.......昨天放完一天,現在又要返六天!!

有時都幾難預吓,不過冇辦法la~~~  

最慘出面樣樣都要加價,但自己都冇得選擇......

有時物價上升,升福都幾勁吓,出面食餐飯都加1-2元。

但公司又沒有叮叮,所以要焗住出面吃飯!!

相信短期內都未得到舒緩,唯有暫時預住先la~~~~

跟着最近都唔知點解放工前要開會,起碼又要遲走15min。

開完會後都差不多8:00pm,返到家都差不多要9:00pm!!

食完飯沖完涼就玩一陣電腦及打blog,現在又要睡覺的時候。

否則明天又唔知醒返工啦~~~~