我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
Venta De Via... (Chassype)
Levitra De B... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)
Buy Zithroma... (Chassype)
Ebay Viagra ... (Chassype)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 6060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


投訴 無奈 分類: 未分類

唉.....(27/11)星期四有個物流倉的李xx 無故投訴我。

仲要當眾打電話給公司,態度極之惡劣。

今日出簡報登咗出來,現在有沒有事仲未知!!

(如果我真係投訴入咗,一定會找工會幫我投訴番李xx態度惡劣。)

不過,d同事話多數冇事 (因為都有很多無理取罵的客人)。

我平時如果有小小爛箱都會通知人員及用膠紙黏著爛箱的位置會通知人員入倉

投訴原因是話我經常爛箱都唔通知 (我本身都唔知道爛箱)及唔通知人員入倉.....

(我心想,我邊有唔通知有爛想及通知人員入倉,他根本把明屈我la~~~)

但感覺李xx想整死我好耐啦~~~

我就立即同組長報案先,以免對自己不利。

唉.....下星期經理實問我乜事la~~~

 

                                                中則就可能調線、 cut 線、扣10分及收警告信

                                                重則就炒 (不過這個機會很微,而且我之前都沒有收到投訴)

咁就睇吓組長講唔講掂數呀,不過組我都話唔入機會較高。

 

唉........當堂冇晒心機,無端端被人屈的感覺!!

 

入咗投訴的話:輕則就口頭話兩句就算

估唔到未到聖誕就搞咁單野,希望冇事啦~~~

2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


2008-11-23 分類: 未分類

我好耐都冇打過blog,起碼兩個星期la~~~~

就連上星期我的firend的事都冇打出來,sor....  (真係實在太累)

總係覺得假期好快過完,而上班就覺得好像好耐咁。

唉.......可能真係受到環境影響,我自己都收派少咗!!

不過,都唔係影響我好大,現在想定聖誕去邊度玩好啦~~~~~

好想快d到假期,可以盡情去玩la~~~

 

2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


一個好耐冇休息的假期!! 分類: 未分類

好難得自己可以有1day在屋企休息,所以我自已咪睡耐d (哈..哈....)

睡到差不多11點幾才捨得起床!!

有時覺得返足6 day都好像好難過吓...... (可能是心理作用ar~~)

跟着下午就走去買衫,都買咗成幾舊水。 (仲要剛剛出糧......)

買完之後,冇野做咪去樓下租漫畫回家睇la~~~

我自已都租咗5本,要11/11才還。

今day都駛成$400幾元,睇來星期一至五要駛少d啦~~

唔打住,明天又要返工......  (逢星期一一定好多野派及收。)