唉.....(27/11)星期四有個物流倉的李xx 無故投訴我。
仲要當眾打電話給公司,態度極之惡劣。
今日出簡報登咗出來,現在有沒有事仲未知!!
(如果我真係投訴入咗,一定會找工會幫我投訴番李xx態度惡劣。)
不過,d同事話多數冇事 (因為都有很多無理取罵的客人)。
我平時如果有小小爛箱都會通知人員及用膠紙黏著爛箱的位置及會通知人員入倉。
投訴原因是話我經常爛箱都唔通知 (我本身都唔知道爛箱)及唔通知人員入倉.....
(我心想,我邊有唔通知有爛想及通知人員入倉,他根本把明屈我la~~~)
但感覺李xx想整死我好耐啦~~~
我就立即同組長報案先,以免對自己不利。
唉.....下星期經理實問我乜事la~~~
中則就可能調線、 cut 線、扣10分及收警告信
重則就炒 (不過這個機會很微,而且我之前都沒有收到投訴)
咁就睇吓組長講唔講掂數呀,不過組我都話唔入機會較高。
唉........當堂冇晒心機,無端端被人屈的感覺!!
入咗投訴的話:輕則就口頭話兩句就算
估唔到未到聖誕就搞咁單野,希望冇事啦~~~
|