我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
Venta De Via... (Chassype)
Levitra De B... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)
Buy Zithroma... (Chassype)
Ebay Viagra ... (Chassype)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 6061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


做到好累...... 分類: 未分類

首先我要講句sor先,因為工作太忙及疲倦的關係。搞到好耐都冇打過blog.....

上個月真係成日都冇停過。咁都好,10月份糧都會出多d

自己想過,我會遲d會換袋。因為現在的袋真係幾阻吓

大約估計3舊水($300)左右啦la~~~~

好了,現在nba終於開鑼,波士頓塞爾特人要俾心機衛冕

尢其是KG,我一定永遠支持你.....

有時工作時覺得自己條線收派真係比以前多咗,其他同事條線就少咗!!

可能我暫時未受現在經濟環境影響,我要求每個月平平安安就得啦~~

快d到7號,因為出糧的時間la~~~

到時又可以買番少少野獎勵自己!!

唔講住,要睡。

2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


做死人la~~ 分類: 未分類

最返兩星期真係收及派做死人呀~~

上星期三(22/10)是可以是我做得最多野的一日,收50件。真係破晒自己紀錄!!

而我自己真係有成兩星期冇打blog,因為日日放工都好累,搞到唔想打blog......

唉.......現在環境又唔係好好及人工滿意,咪暫時做住先ar~~~

不過,今個月份糧都唔會差得去邊。可以買多d野!!

上星期日(19/10)又和同事去溜冰,自己記得有成2年幾有溜過冰.......

溜完冰後就去MK行街,而我自己就看同一個袋,但自己未想買唔買??

而自己就暫時唔買住,最後咪一齊食埋晚飯才回家啦~~~

今天自己終於可以在屋企休息,休完今day明天又要返工!!

阿頭最近想我考市運作組長試,要11月尾才考。

好處就是唔駛出街收派野、人工有成萬幾一個月、淨係睇單及聽電話等.....

但唔好處就工作時間長過以前及可能調去第二個門市工作。

自己覺得又未夠料去考,我想暫時唔考住。  (每半年考一次)

 

2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


2008-10-12 分類: 未分類

唉........上星期真係冇一日可以7:30pm收工,日日都遲車!!

搞到玩電腦時間真係唔多........

不過8號好在出咗糧,我一出糧就要買返工鞋先。對鞋都用咗好耐咗及破損!!

我10/10(五)破咗自己收件紀錄:收46件,但同時會累到七彩。

搞到我都唔知收唔收多d好??

最近我都係只有幾樣野做:一)工作、二)放工後玩電腦、三)睡覺

真係好想有其他野做la~~~~~~

今星期唯一有其他野做就是和舊同事一起食飯,就是10/10(五)這晚都食咗大約10點半才回家。

跟着星期六又要返工,好在是放4點鐘!!

報紙講可能經濟會轉差,搞到我都唔敢轉工。  (哈............哈...........)

我自己想法就唯有暫時做住這份工先la~~~~~!!