最返兩星期真係收及派做死人呀~~
上星期三(22/10)是可以是我做得最多野的一日,收50件。真係破晒自己紀錄!!
而我自己真係有成兩星期冇打blog,因為日日放工都好累,搞到唔想打blog......
唉.......現在環境又唔係好好及人工滿意,咪暫時做住先ar~~~
不過,今個月份糧都唔會差得去邊 。可以買多d野!!
上星期日(19/10)又和同事去溜冰,自己記得有成2年幾有溜過冰.......
溜完冰後就去MK行街,而我自己就看同一個袋,但自己未想買唔買??
而自己就暫時唔買住,最後咪一齊食埋晚飯才回家啦~~~
今天自己終於可以在屋企休息,休完今day明天又要返工!!
阿頭最近想我考市運作組長試,要11月尾才考。
好處就是唔駛出街收派野、人工有成萬幾一個月、淨係睇單及聽電話等.....
但唔好處就工作時間長過以前及可能調去第二個門市工作。
自己覺得又未夠料去考,我想暫時唔考住。 (每半年考一次)
|