我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 6063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


星期日都要返工 分類: 未分類

(20/7)就輪到我返星期日,但(21/7)就可以補假!!

昨天返工真係整個葵涌都去過晒,工廠區又有、住宅區又有。

好在有貨車車我去呢,但上樓就要自己去!!

而且返工去晒葵涌3個門市,淨係一個大連排道門市都玩咗整個下午......

上午得15min去自己平時返工的門市打磚坪街門市取件派送,取完後就要立即送件。

最後又要去埋葵豐街門市搬完貨後才可以收工,果陣大約都已經7:00pm左右。

返到來都已經8:00pm,好在今天是唔駛返工 (因為星期一最多野做)。

自已都要睡咗中午12:00,才捨得起床梳洗!!

下午大部份時間都係在家中玩電腦,可能很少平日放假,搞到自己有點不習慣。

唉.......明天又要返工,真係想休息多1day就好la~~~

2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


又換阿頭....... 分類: 未分類

我都有成個禮拜都沒有打blog....

因為現在收工時間真係唔定,一時又收7點幾 ; 但一時又收8點幾。

最近查車又耐咗,派件時間又遲咗。搞到天天成日都俾客電話轟炸!!

問件幾時可以派送??  心想:最近查車好嚴,我想送都唔得la~~~

但好衰唔衰,今天起門市又換新阿頭。

我由入職時間計算,起碼換咗4個阿頭 (全部唔係唔做,只係調門市)。

而收件時,淨係爆貨都用咗幾分鐘,真係慢小小都唔掂。

唉......現在頭車只係派4-5分左右,上午大部分時間和同事在機舖打機!!

d件咪下午一舖過做晒 (收件+送件)

收工回到家時,都已經好累 (現在好想有一日休息時間)。

相信奧運之前及其間都唔會有好日子過呢!!

(越近奧運咪查車就越嚴緊。)

2008 年 7 月 6 日  星期日   雨天


6月份自己駛大咗!! 分類: 未分類

今天,可以話係是我星期日可以睡得最好呢!!

之前幾個星期日最多只可睡到8-9hrs左右,而今天可以睡到10hrs左右。

由下午到晚上,都係在屋企玩電腦......

可能6月真係駛錢駛得很多,搞到7月頭真係就住就住。

我自己都想過點解6月份駛得咁多,淨係一部數碼相機都已經用$2,600!!

仲未計其他駛費呢。幸好明天出糧,相信自己今個月應該可以駛少好多la~~~~

唉.....奧運前及期間,相信自己都好難早收工及少野收派。

分分鐘可能少過上個月,現在只有順其自然.......

上次30/6出席校長榮休宴的相,自己覺得仲係爭d火喉!!

有小部份的相,出來的效果有小小偏黃。

但自己都唔係好在意,我喜歡的相大部份都影得好好。

希望下次再用數碼相機影時,可以影得更好!!