(20/7)就輪到我返星期日,但(21/7)就可以補假!!
昨天返工真係整個葵涌都去過晒,工廠區又有、住宅區又有。
好在有貨車車我去呢,但上樓就要自己去!!
而且返工去晒葵涌3個門市,淨係一個大連排道門市都玩咗整個下午......
上午得15min去自己平時返工的門市打磚坪街門市取件派送,取完後就要立即送件。
最後又要去埋葵豐街門市搬完貨後才可以收工,果陣大約都已經7:00pm左右。
返到來都已經8:00pm,好在今天是唔駛返工 (因為星期一最多野做)。
自已都要睡咗中午12:00,才捨得起床梳洗!!
下午大部份時間都係在家中玩電腦,可能很少平日放假,搞到自己有點不習慣。
唉.......明天又要返工,真係想休息多1day就好la~~~
|