昨天落完八號波後,立即出去葵涌返工。
結果我樓下勁多人等車,要成12:45才返工公司。
最近公司成日欠車,搞到日日都要8點幾才收得工!!
我心想,日日都爭車 (正一xyz#@)。 幾時可以齊車,然後派完收得工呢??
最慘仲要係最近日日下雨,自己都俾雨搞到好狼狽!!
仲有幾日就截數,我要努力追番之前落後的件數.....
咁就可以出糧多d啦!!
而且昨天想攞30/6的下午假,但阿頭就唔夠人理由所以唔批。
搞到下午會好趕,因為晚上有一個極之重要的約會要去!!
如果我去唔到,相信我會後悔及遺憾......
最重要是可以大家聚首一堂la~~~~
但阿頭講我做完尾轉收件(東17),就可以走得 (大約4:45-5:30左右)
如果收工時間遲咗,我真係會飛的士過去la~~~~
我試咗部新數碼相機,部機效果真係唔錯。
但現在都未完全熟晒功能,真係有點擔心影出來效果唔係完美!! |