之前有個同事唔做,而同珍條線空缺!!
我想申請同珍條線,但最後被人攞咗..... (因為工號唔夠前)
阿頭就同我講:等新人上來暫時只有(萬美達和美羅)給我選!!
我計算過,收入和我之前相差300-500元
(大部份月份我現在線多d;只有旺季及多件寄就萬美達多d)。
但萬美達淡季時隨時過唔到8.5k,我現在做緊就每月最少過9k。
不過,萬美達條線有好處就是大廈只有最多3幢;
而我做緊就有11幢大廈及有時d貨送入倉(平均每次150kg一單)
有d同事就建議唔好調好d,旺起來會高現在條線200-300元左右
加上現在條線寄件及收件多過我剛剛做時候。
我同阿頭講:調線隨時少過以前,我答就想一想先......
因為要睇平均收入同現在相差幾多??
到時才算啦~~~ |