唉.....自己起碼冇打兩個星期blog,搞到感覺上有點偷懶咗!!
我最有印象深刻,就是29/8(星期五)和我以前老師食飯。
這次可能就是我8月份最happy的日子......
那日放工後,在公司換咗衣服後立即飛去屯門食晚飯!!
結果我自己都遲咗半小時才收工,正常來講可以7點鬆人。
去到時,舊老師令我感覺上有點潮流咗.....
但我自己本身有點冇禮貌,我叫老師的英文名(Percy)。
最後當然被人話幾句啦,可能自己有點貪玩。
因為已經有成2年冇見,見到時真係有點回到讀書的時代
雖然只有3小時,但已經很足夠 (淨係影相都賺晒la~~~ )
下次見面時,我一定要請番你食飯!! (唔好次次都要老師俾)
希望老師繼續努力工作,而自己就要俾心機賺多d錢。
|