我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 15
累積人氣: 6121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


花展2008(二) 開心 分類: 未分類

今日補埋昨天影的相出來,整體上都行咗成3hr。

記埋今年,我起碼連續5年都有去花展!!

我覺得今年的質素,是好過上年。尤其是北京奧運主題簡直令我畢生難忘....

不過,仲有d種的花都好有心機。我都係好欣賞!!

最後當然仲有今年花展的主題花:太陽花!!

不過我影成百幾張相,根本無可能放晒上去。所以唯有選d來放。

咁樣星期日的假期,就過完la~~

去完之後我都好累,結果我在巴士上睡得好好,仲差d唔記得落車。

可能自己本身唔係好夠睡,加上工作完後又累呢!!

所以自己咪成日都話累啦!!

 

2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


花展2008(一) 開心 分類: 未分類

終於又等到一年一度的香港花卉展覽2008,唔知今年d花又點呢??

我為咗個花展,本來今日要的拜山,我都唔去!! 

(希望家人唔好見怪.....  sor!!)

我下午就約多一個friend去花展,大約2:30pm就入到會場。

未入場之前,影番個花展招牌先啦~~

買完入場劵後,當然第一時間影番夠本先la~~~~

首先頭盤是,一入到場放置的關於北京奧運的主題......

然後我就週圍影吓,今天原來好多人來花展。

有得選擇,我寧願平日來好過。 (但我要返工,好難攞到假......)

跟着到我睇吓其他種類的植物,發覺都好多幾靚吓la~~~

我發覺影咁多張,這張是我最喜愛。

因為影時影得好好,而且影到水,所以我覺得是最好!!

因今天成百幾張相,所以都無法放晒出來。

唯有留番明天放埋小部份出來,明天我一定要繼續打埋下去!!

2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


做足兩天同珍!! 滿足 分類: 未分類

因我同事有事請假,同珍及瑞榮就冇人做。所以我咪頂住先la~~~

但工作量就比我做開條線就多咗。不過我都勉勉強強都做得掂!!

做同珍條線人工都會高d,一定要付出小小代價......

就是日日都累到七彩,有時連走路都冇乜力,好慘呀~~

明天就打回原形,可以暫時鬆一口氣。

現在真係累累地,想早d睡啦~~~~