終於又等到一年一度的香港花卉展覽2008,唔知今年d花又點呢??
我為咗個花展,本來今日要的拜山,我都唔去!!
(希望家人唔好見怪..... sor!!)
我下午就約多一個friend去花展,大約2:30pm就入到會場。
未入場之前,影番個花展招牌先啦~~

買完入場劵後,當然第一時間影番夠本先la~~~~
首先頭盤是,一入到場放置的關於北京奧運的主題......

然後我就週圍影吓,今天原來好多人來花展。
有得選擇,我寧願平日來好過。 (但我要返工,好難攞到假......)




跟着到我睇吓其他種類的植物,發覺都好多幾靚吓la~~~


我發覺影咁多張,這張是我最喜愛。
因為影時影得好好,而且影到水,所以我覺得是最好!!

因今天成百幾張相,所以都無法放晒出來。
唯有留番明天放埋小部份出來,明天我一定要繼續打埋下去!! |