今day整天都做伊膝家的芝士蛋糕、波蘿包、雞尾包及腸仔包!!
淨係一個芝士蛋糕已經用咗半天。不過,都係上午造呢!!
而麵包仲耐,要用成整天製造...... (淨係發酵已經用咗整個上午。)

上面是芝士蛋糕的製成品,順便加埋用焗爐焗蛋糕的過程啦!!

而下午就要造麵包!! (首先有波蘿包做頭盤..........)

有一個已經俾某人偷食咗,搞到張相唔夠完美.......
接住仲有腸仔包及雞尾包ya~~~~~


我是比較貪心的人,想取回家吃。所以我取走幾個包回家慢慢食!!

相信我一定短期內,都唔會買麵包作早餐..........
我已經日日整天都對住麵包,已經對麵包有敏感呀!! |