11月天氣開始轉涼,要着多d衣服!!
今次亦都是我做 印刷見習的最後一天 及 媽媽正日生日 !!
現在要同媽媽講聲:生日快樂啦~~~~
上午就要去返工,最後一天印刷見習工作就是洗版、埋版及加油墨。
下午放工,d師傳請我食午餐作為歡送我呀!!
我都幾開心。做咗兩個月以來,師傳肯教我印刷工作的技巧 及人生道理 。
同完師傳食完飯後就去觀塘行吓先,準備晚上同媽媽食飯!!
今次晚飯又是食自助餐.......... (但是,這次可以食火焰雪糕ya~~~~)
我當然唔會放過影相的機會啦!!
師傳準備整火焰雪糕la~~~~


完成後,我當然要第一時間試吓la~~~~~

試過後一句講晒:好食!!
大約10:00pm後,又要回家去的時候........
如果唔回去休息,會唔夠時間精神去明天(4/11)活動呢!!
現在真係要爭取時間休息吧!!
(P.S.最後同媽媽講多次:生日快樂~~ )
|