今天(14/9)我返緊工時,師父唱劉浩龍的歌。
師父唱思覺失調及二等天使的歌,搞到我想買他的 All The Best 的精選CD!!
其實我都幾喜歡聽劉浩龍的歌ya~~~~
有思覺失調、二等天使、緋聞男友、滄海遺珠、跳水等.......

所以放工後立即往沙田新城市廣場買這隻CD!!
點解我要特登去沙田買呢??
(因為我找過不少地方都係賣晒,上次我(4/9)往沙田見工時見到沙田cd舖有得賣。
上次見到有得賣時才忍手沒有買到,因為怕自己未找到工時之後沒有$$駛!!)
我去沙田前,自己以為賣晒,咪去博吓有冇得賣la~~~~~??)
去到沙田的CD舖時,發覺仲有得賣。不過價錢都幾甘吓$115。
因為 All The Best 是精選碟加埋MV,所以咪賣貴少少!!
計條數都算幾抵 (因為有成19隻歌及8個MV),買完之後當然立即回家聽la~~~
但係我要付出代價...... 就是我的財政已經超支,所以短期內唔可以大駛。
要等到15/9(六)才往舊公司出番份糧!! 現在自己好慘呀~~~~
不過算了,最重要未到15/9前唔好大駛就得ar~~~~~
(P.S. 順便講埋麵包舖仲沒有消息,所以我都暫時放棄麵包的工作!!) |