我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 8
累積人氣: 6114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


同舊同事食晚飯及取工作証明紙 開心 分類: 未分類

今天上午我照常返工,晚上約咗舊同事俍晚飯!!

最近自己財政唔係好得,多數是支出比正常多咗,搞到最近支出比較緊

現在的工作已經可以幫師傅換版及清潔印刷機,而且開始習慣做商標印刷。

午餐都係同一間食,因為價錢比較經濟之外,仲有可以飲埋凍奶茶la~~~~

食完午餐後,又要開始工作。做到6:30pm就可以收工!!

收工後,我又要返去荔枝角的舊公司取工作証明及約咗舊同事食晚飯.....

去到之後,我就在舊公司坐咗一陣,等埋舊公司的同事收工,然後一起去食晚飯!! 

今次唔去荔枝角食晚飯改去荃灣食 (因為我和同事覺得日日都在荔枝角有點悶,所以改地點食。)

在荃灣城市中心一帶找地方食野一陣,都暫時未找到位........

最後要去行到南豐中心附近才有得食~~~

我們選椰林閣餐廳食晚飯。當然我會問公司(舊公司)近況點呀??

d舊同事又問我近況又點?? 當然話題唔只咁少la~~~~~~~

傾吓傾吓,已經傾咗差不多10:00pm才結帳。

食完晚飯之後,我們要各自回家去啦~~~~~

(P.S.我一定會找你們食飯及好多謝對我的照顧,我一定唔會令你們失望!!)

2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


收工後特登往沙田買劉浩龍CD 滿足 分類: 未分類

今天(14/9)我返緊工時,師父唱劉浩龍的歌。

師父唱思覺失調二等天使的歌,搞到我想買他的 All The Best 的精選CD!!

其實我都幾喜歡聽劉浩龍的歌ya~~~~

思覺失調二等天使緋聞男友滄海遺珠跳水等.......

所以放工後立即往沙田新城市廣場買這隻CD!!

點解我要特登去沙田買呢?? 

(因為我找過不少地方都係賣晒,上次我(4/9)往沙田見工時見到沙田cd舖有得賣。

上次見到有得賣時才忍手沒有買到,因為怕自己未找到工時之後沒有$$駛!!)

我去沙田前,自己以為賣晒,咪去博吓有冇得賣la~~~~~??)

去到沙田的CD舖時,發覺仲有得賣。不過價錢都幾甘吓$115。

因為 All The Best 是精選碟加埋MV,所以咪賣貴少少!!

計條數都算幾抵 (因為有成19隻歌及8個MV),買完之後當然立即回家聽la~~~

但係我要付出代價...... 就是我的財政已經超支,所以短期內唔可以大駛。

要等到15/9(六)才往舊公司出番份糧!!  現在自己好慘呀~~~~

不過算了,最重要未到15/9前唔好大駛就得ar~~~~~

(P.S. 順便講埋麵包舖仲沒有消息,所以我都暫時放棄麵包的工作!!)

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


返咗差不多一星期新工 滿足 分類: 未分類

今天是星期一,都差不多返咗新工一星期la~~~

現在暫時都冇乜問題!!

希望自己可以習慣新工,然後我要繼續努力、勇往直前!!

P.S.我現在做緊印刷,要做商標貼紙印刷 (印法同柯式印刷分別不大)