由上星期四開始(29/11),部電腦突然之間死咗........
我當堂咪晒咀 ,然後要星期六才去修理部電腦!!
起碼有成兩天沒有電腦用,有小小唔習慣。
不過,唔緊要趁(29-30/11)期間找工,好彩29/11已經找到工作。
下星期一(3/12)去上班,是做聖安娜餅店的工場 (在葵涌永健路)。
但是交通就非常不方便,要小巴才可以去到的工廠區 ........
雖然讀完西餅課程有點唔捨得,最後我都要講多謝miss、sir及各位同學的照顧!!
但我偷懶完一個月之後又要做番野,現在又有小小唔慣ar~~~~
希望讀完課程可以活學活用及繼續找多d錢,否則我都好難出到街呢!!
咁今晚和明天就全力休息,準備星期一返新工!!
(註:要星期六晚上才可以用電腦)
星期一就返7:30am;放就5:30pm,希望自己可以做得到這份工啦~~~~~
我昨天好無聊出荃灣打街機,淨係玩灣岸 3 因為我喜歡玩。 (哈.....哈.......... )

$2一舖,都幾抵玩而且被人挑機,感覺真係好好
雖然有嬴有輸,玩過程途中可以提升自己的實力。是一個好好玩的game!!
唔講住,現在要開始早睡覺 (因為是返7:30am),預計要清晨5:30起床.....
否則我一定會遲到呀~~~ (我都唔想第一天返工就遲到!!)
(P.S.因為我昨晚電腦才修理好,所以我唔夠時間放相出來!!) |