我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 17
累積人氣: 6123
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


我唔做聖安娜呀~~ 滿足 分類: 未分類

今天是我最後一天在聖安娜的日子。是我自己辭職唔做!!

雖然聖安娜的工資我很滿意,但有六日(一天休息,要輪休) 大約要返成15hr。

我頭一星期都可以準時放工(7:30am-5:30pm) ;

但第二個星期開始需要OT,每天OT時間大約4-5hr (要做到10:30pm才收工)

每個月(底薪+OT)都有8K左右。但家人及朋友都叫我唔好做!! (最重要是唔夠時間休息)

而我自己又想過要休息時間多D還是多D錢呢??

我最後決定選要休息時間多d,寧願找少d錢。計落條數OT錢都要睇醫生ar~~~

雖然我暫時失業,但我短時間一定會找到工作!!

至於做乜野工,到現在都唔肯定做乜.........   (俗語有話:船到橋頭自然直)

今晚又要同個 friend 食晚飯,真係唔係好想去la~~~~~

2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


第二天工作 驚訝 分類: 未分類

我第一天(3/12)返工時,7:00am前已經到達咗聖安娜工場...... 

自己好像做咗傻仔緊!! 

我5:15am起床,5:50am搭車出去,6:55am已到。

昨天第一天上班要做包料,今天(4/12)又是包料。

相信以後的日子都係包料、包料、包料

打完blog就要早d休息,否則又唔夠精神工作la~~~~

2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


終於可以打番blog啦~~~ 愉快 分類: 未分類

由上星期四開始(29/11),部電腦突然之間死咗........   

我當堂咪晒咀,然後要星期六才去修理部電腦!!

起碼有成兩天沒有電腦用,有小小唔習慣。

不過,唔緊要趁(29-30/11)期間找工,好彩29/11已經找到工作。

下星期一(3/12)去上班,是做聖安娜餅店的工場 (在葵涌永健路)。

但是交通就非常不方便,要小巴才可以去到的工廠區........

雖然讀完西餅課程有點唔捨得,最後我都要講多謝miss、sir及各位同學的照顧!!

但我偷懶完一個月之後又要做番野,現在又有小小唔慣ar~~~~

希望讀完課程可以活學活用及繼續找多d錢,否則我都好難出到街呢!!

咁今晚和明天就全力休息,準備星期一返新工!!

(註:要星期六晚上才可以用電腦)

星期一就返7:30am;放就5:30pm,希望自己可以做得到這份工啦~~~~~

我昨天好無聊出荃灣打街機,淨係玩灣岸 3 因為我喜歡玩。  (哈.....哈..........)

$2一舖,都幾抵玩而且被人挑機,感覺真係好好

雖然有嬴有輸,玩過程途中可以提升自己的實力。是一個好好玩的game!!

唔講住,現在要開始早睡覺 (因為是返7:30am),預計要清晨5:30起床.....

否則我一定會遲到呀~~~  (我都唔想第一天返工就遲到!!)

 

(P.S.因為我昨晚電腦才修理好,所以我唔夠時間放相出來!!)