我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 27
累積人氣: 6101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


2007-07-22 分類: 未分類

今天都要成11:45am才起床,好難得可以睡到好耐!!

昨天要成1:10am才回到家。回到家後當然要立即沖涼及打blog。

下午,就真係整日在家中,趁得閒就放番海洋公園的相在相簿度

(去海洋公園的相放在marktiu21相簿)

要爭取時間休息,所以唔打咁多!!

bye bye

2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


有成一個星期冇打blog!! 開心 分類: 未分類

我最近的一個星期都沒有打blog,搞到自己的懶咗!!

因為一星期工作量都幾多吓,回到家又唔係好想打blog,現在真係要爭取休息時間!!

講番今天先,今天要約咗friend食晚飯!!

是時候放番今天影的相出來啦~~

首先是早餐的相出來.............  (都幾豐富吓!!)

是一間茶餐廳!!  (是歐陸式早餐la~~~  有黑椒雞扒、炒蛋、香腸及厚多士。最後加埋凍咖啡!!)

盛惠$20,剛剛出糧咪食好d咪當早餐啦~~~

工作做到下午後,就要立即要去TST有事要辦!!

(P.S.因為由現在開始,以後逢星期六下午都要去TST。)

辦完事之後,要返屋企休息一吓,準備夜晚出元朗食晚飯!!

夜晚之後,我要出去元朗同friend食晚飯!!

今次食晚飯淨係得男仔出來食飯,夜小小再同其他friend食消夜........

大約食到1小時左右,就要去元朗西鐵站接另一個friend食消夜。

然後又要行到元朗廣場再接3個friend!!

人齊之後,出發去B仔涼粉食消夜

我們去雞地的B仔涼粉,因為環境比較好!!

去到B仔,我當然叫我至愛的芒果西米露

仲有叫埋腸粉及雞翼尖,因為我們去B仔必叫!!

現在要多謝一個friend,因為今次B仔全部包底!!   (thank you晒~~~~~~~~)

食完之後,去公園傾一陣就回家去呀~~

2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


同很耐冇見的friend食飯!! 滿足 分類: 未分類

今天星期六,只係返半天。但晚上要同孚耐冇見的friend食晚飯!!

我有同事今晚要同boss食晚飯。好彩冇叫我去

發覺星期一至六都冇休息過,所以下午放工後就立即回家休息!!

回到家之後,就要食番傷風藥,然後睡一陣

準備夜晚出去同friend食晚飯!!

我都可以睡到差不多2hr,午睡的時間真是剛剛好。

晚上,出去和friend食晚飯。我們選了一間餐廳食小菜!!

我們有4個人叫咗3樣送再加4碗白飯,現在又係放相的時間啦!!

首先是:魚腩豆腐堡(上面);而下面是xo醬豆炒雞軟骨

最後加埋最原始的送,就是西芹炒雞柳 (下面) 。

但我覺得西芹炒雞柳貌相是最好睇la~~~

最後我自己叫咗杯蜂蜜綠茶

大約食咗1½hr左右,就各自回家去。

而今餐總數齊頭$200,即是每人要附$50。我都覺得ok!!

回到家後,當然要打blog。

明天要整日休息,難得有時間休息,當然要休夠本la~~~~!!