我最近的一個星期都沒有打blog,搞到自己的懶咗!!
因為一星期工作量都幾多吓,回到家又唔係好想打blog,現在真係要爭取休息時間!!
講番今天先,今天要約咗friend食晚飯!!
是時候放番今天影的相出來啦~~
首先是早餐的相出來............. (都幾豐富吓!!)

是一間茶餐廳!! (是歐陸式早餐la~~~ 有黑椒雞扒、炒蛋、香腸及厚多士。最後加埋凍咖啡!!)
盛惠$20,剛剛出糧咪食好d咪當早餐啦~~~
工作做到下午後,就要立即要去TST有事要辦!!
(P.S.因為由現在開始,以後逢星期六下午都要去TST。)
辦完事之後,要返屋企休息一吓,準備夜晚出元朗食晚飯!!
夜晚之後,我要出去元朗同friend食晚飯!!
今次食晚飯淨係得男仔出來食飯,夜小小再同其他friend食消夜........
大約食到1小時左右,就要去元朗西鐵站接另一個friend食消夜。
然後又要行到元朗廣場再接3個friend!!
人齊之後,出發去B仔涼粉食消夜
我們去雞地的B仔涼粉,因為環境比較好!!
去到B仔,我當然叫我至愛的芒果西米露

仲有叫埋腸粉及雞翼尖,因為我們去B仔必叫!!


現在要多謝一個friend,因為今次B仔全部包底!! (thank you晒~~~~~~~~ )
食完之後,去公園傾一陣就回家去呀~~ |