我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 10
累積人氣: 6116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


成一星期都沒有打blog!! 愉快 分類: 未分類

我都有成1星期都冇打blog,是因為我部電腦可能中咗毒

所以我未買防毒軟件之前,我都唔敢上msn及打blog (因為我怕部電腦中毒)

現在可以打番,真係好開心啦~~~~~~~

我都有成一星期都冇打blog。最近打都是6月4日(剛剛撞成六四事件!!)

我冇打blog的期間,雖然可以上網.........但是就唔可以下載其他野及開msn!!

因為我怕又中多次毒,而且msn又有新病毒(只是收檔案才是)!!

如果我冇得上網的話.....................相信悶死我呀!!

我都想講番最近一星期的事!!

多數都係淨識返工放工,好像是不是好單調呢??

最慘仲要上星期有成五-六日都係,搞到我有時都幾狼狽!!

希望今個星期少d落,成日落的話真係會好易淋病la~~~

最近都唔知點解我工作都沒有以前咁勤力ar~~~~

可能某d事令我會有離心。現在我現時狀態真係冇乜心機!!

真係好想快d轉工,然後接受新的挑戰!!  (相信暑假可以轉工啦!!)

上星期真係會有一兩day心情會好happy 希望以後都可以啦!!

今日薛凱琪出精選,又要出錢買;仲要買埋mandy(蔣雅文)的第二版的cd

因為第二版有多一首mv及mandy在關島攝影的相都在第二版有

所以我要焗住買兩隻cd啦!!  (都就快出糧,忍耐埋幾日la~~~~~!!)

加油..........加油..............

2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


六四事件18周年 分類: 未分類

今天是6月4日,亦都係六四事件的18周年。

其實今年都幾想去,因工作才去唔到la~~~~

如果唔係今年可能去六四!!

今個星期的第一個工作天,都已經好多野做...........

由上午到下午都未停過!!  簡直是一種折磨的感覺!!

搞到午餐只有去便利店吃!! 仲要食一個價值$10的盅飯套餐!!

不過算了,都唔係成日都要去便利店食!! (實際1個月只有1-2次左右!!)

下午的工作量勁多,搞到放工時都殘晒!!

不過,回到家當然要第一時間開部電腦。我一對部電腦就精神晒!!

回到家又要睇番電視講六四事件。咁快又一年........

我上年(2006)去過六四。去到維園現場時,發現氣氛很嚴肅。

仲有要為死難者默禱及點燭火,最後唱首血染的風采就散場。

今年(2007)撞正回歸10周年,所以7月1日可能去遊行。

不過,都係到時先算!!

順便放埋上年(2006)的六四的相出來!!

女神代表象徵民主永遠長存(上面),而墓就代表為死難者還一個公道!! (下面)

2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


自己一個人行街!! 分類: 未分類

終於有一日可以睡到夠la~~~~   (超happy!!)

下午,簡直是人間地獄!!  (成33度,簡直熱死人ar~~~)

跟着我自己出吓荃灣行吓~~

行咗1-2小時左右,就去愉景新城食晚飯!!

今次就食咗燒鴨脾套餐當晚飯!!   (都幾多肉類吓!!)

有燒鴨肶、油雞、叉燒、咸蛋及油菜!!  (夠晒經濟,加埋杯我最愛的涷奶荼只是$24)

可能是星期日,美食廣場都幾多人吓la~~~~

都食咗成8:30pm,才捨得返屋企。因為明天要返工,所以唔敢行咁耐街!!