我都有成1星期都冇打blog,是因為我部電腦可能中咗毒
所以我未買防毒軟件之前,我都唔敢上msn及打blog (因為我怕部電腦中毒)
現在可以打番,真係好開心啦~~~~~~~
我都有成一星期都冇打blog。最近打都是6月4日(剛剛撞成六四事件!!)
我冇打blog的期間,雖然可以上網.........但是就唔可以下載其他野及開msn!!
因為我怕又中多次毒,而且msn又有新病毒(只是收檔案才是)!!
如果我冇得上網的話.....................相信悶死我呀!!
我都想講番最近一星期的事!!
多數都係淨識返工放工,好像是不是好單調呢??
最慘仲要上星期有成五-六日都係 ,搞到我有時都幾狼狽!!
希望今個星期少d落 ,成日落 的話真係會好易淋病la~~~
最近都唔知點解我工作都沒有以前咁勤力ar~~~~
可能某d事令我會有離心。現在我現時狀態真係冇乜心機!!
真係好想快d轉工,然後接受新的挑戰!! (相信暑假可以轉工啦!!)
上星期真係會有一兩day心情會好happy 希望以後都可以啦!!
今日薛凱琪出精選,又要出錢買;仲要買埋mandy(蔣雅文)的第二版的cd
因為第二版有多一首mv及mandy在關島攝影的相都在第二版有
所以我要焗住買兩隻cd啦!! (都就快出糧,忍耐埋幾日la~~~~~!!)
加油..........加油..............
|