今個星期開始下午全部都過30度,對我來講真係一個考驗!!
我是一個忍得熱的人,咪當係磨練la~~~~
返工時,我越來越多客都要跟,希望d客唔好再加下去。 拜託!!拜託!!
再加下去,我怕自己頂唔順la~~~~~
而且,我自己覺得工作時越來越冇心機做,成日出吓街咁就一日。
如果日日都係咁,真係幾悶吓!! 但為咗工作,都冇辦法ar~~~
收咗工時,自己都覺得冇乜心機。最好希望到咗暑假之後,就立即辭職!!
可能在公司某d事件頂住頂住,搞到自己成日冇乜心機做野!!
及成日回家時覺得好累!!
回到家時,當然要開電腦上吓網啦~~~
我最近都係上緊youtube睇吓短片及香港討論區!!
現在想緊今個星期六去邊好呢??
|