因為昨晚回到家開電腦時,發現網絡有問題,所以無法打到blog!! (好唔開心呀 )
今天要補打blog!! 昨晚收工時,我約咗班friend食晚飯。
我們到咗荔枝角的餐廳食晚飯,我們都食咗1.5小時la~~~~
食完之後,仲要由荔枝角行到美孚吃雪糕 (相當距離有一個地鐵站)
我買咗雪米糍(因為很耐都冇食過雪米糍) 。
買咗雪糕之後,就去咗荔枝角公園吃雪糕啦
而我就食緊雪糕期間,就開首重複犯錯(古巨基主唱)的歌來聽!!
(我都唔知點解成日聽這首歌!!)
仲開多咗一首懶醒(MV連結) 的歌!! 因為唱的風格很不同,所以我都幾欣賞這首歌!!
我及另一個friend一齊播懶醒的歌!!
懶醒 <第十六屆CASH流行曲創作大賽> 季軍作品
作曲:黃文華/何鈞源 填詞:小優 主唱:李逸朗(Don)+蔣雅文(Mandy)
編曲:Richard Yuen 監製:Richard Yuen
D = Don , M = Mandy
M:全情忘掉你 只會特別沒心機 尋求忘掉你 才更加死心塌地
好不好的記憶到底都 幫我了解你 算 別強迫捨棄
D+M:近日大傷風 連眼神也空洞
未及問吉凶 先狹路相逢
誤會未想通 還以為我激動
你怕我才誣衊我無心自控
*D+M:你話你是我亦痛別懶醒
不了解我怎算聰敏絕頂
知記憶也很感性
失憶也是看心情
我話我是我絕對未算醒
得你一語扼殺動人幻影
一秒間 完全被你搖醒
就妙問 你是貴姓 (就妙問 你係邊個?)*
M:從前談道理 跟你學字字珠機
仍然難及你 能說出的新見地
朱古力知你想 駁斥塞頸替我出氣 看 是有些天理
D+M:恨就恨心胸 調戲人太衝動
並未受迫供 得我是寬容
謝謝大傷風 來煽情太感動
快過你離場就有人肯目送
Repeat*
D rap:
忘不掉忘不了 太多感情反而令我地變得單調
曾經諗過同你天長地久 到頭黎只不過換黎一大堆憂愁
望番轉頭 根本無需太多藉口 忘記一個人可以有好多唔同理由
你有你既憂 我有我既愁 大家繼續徘徊十字街頭
唔知好笑定好嬲
Repeat*
而今日就成日都在屋企休息,仲要夜晚6點幾網絡才正常番
整日下午都要打NDS解悶!! |