今天工作都幾多吓呀,下午差d死人la~~~~
但是又唔係真係死人,不過是有點累啦~~~~
放工後,我回家時竟然可以坐到坦克蘭!!
我以為以後都冇機會坐坦克蘭,今天可以坐番,簡直是畢生難忘!!
回到家之後,又要用電腦找資料呀~~~~~
因為我昨天要找資料,所以搞到冇時間打blog!!
昨天又要找資料,搞到個鼻開始流緊鼻水。
但今天就要買傷風丸,因為仲流緊鼻水,唔買唔得!!
今天開復活節金多寶,所以我買咗張六合彩碰碰運氣la~~~
我見很多同事有部PSP,搞到我小小衝動買番部PSP!!
今晚仲要看逃(第二輯),看完立即就要z.......z.........
(P.S.我發覺自己最近打blog內容比較簡單,所以唔好見怪!!)
現在想放番花展影的恐龍杉ar~~~~~!!
終於可以睡到12點la~~~~~ 最近都唔係好夠睡
所以我成日覺得好想!!
下午,家人提早清明去拜老豆,我們大約去咗1小時
就完成呀!! 跟着回家玩電腦及繼續放番花展的相!!
今晚,我終於可以放晒d相啦!!現在放番花展d相出來la~~~~
當然唔少得今年花展的主題花la~~~ 洋葵!! (下面張相)
跟看是我最驚喜的花:恐龍杉!! (下面張相)
咁樣花展的相已經放晒。而且今天是今年花展最後一日展覽la~~~~!!
一日的假期,咁就已經過咗la~~~~~
明天又要返工!! 好唔開心~~~~~