我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 5
累積人氣: 6069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天


咁就過咗一個好無聊的假期呀~~ 分類: 未分類

我今天想提早打blog,因為我有點點累!!

整日都在元朗上個保安課程,而且明天還要上......

我淨知道今日成日都好想睡,但是又唔係幾想睡!!因為上緊課程 

(好辛苦la~~~~~~~~~)

明天還要考保安課程的畢業考試,有小小怕唔合格呀!!

我聽人們講,保安課程是勁易合格,所以d同學講吓,我都有小小信心合格。

讀完今天的課程當然第一件事是上網ar~~~~~~

回到家之後,我非常無聊上mandy(蔣雅文)的網上日記玩:豬年送大禮之考考你眼力的遊戲!!

我放假時想乘城巴的5B路線的(堅尼地城至銅鑼灣[循環線] )的大計,又要押後      

(已連結城巴5B路線巴士的資料。按5B一吓!!)   

而且明天又要成8:30am返到課程中心,我淨知道現在好想睡!!

明天希望合格la~~~~~~~~

個網頁又放唔到相,極之唔開心,希望可以快D整好啦~~~~~

我今天要早D,因為還要應付明天都畢業考試,明天再打過!!

2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


年初四,要開工呀~~~!! 開心 分類: 未分類

今day是年初四,又要開工的時間la~~~~

我昨天成凌晨3時先睡得着。結果............等唔等車,今天差d遲到!!

我回到公司的第一件事.....................就是攞開工利是

(因今日blog網頁有問題,所以今天放唔到相。有點唔開心!!)

而且,今天是勁少野做!! 所以好輕鬆咁做啦!!

明天又是放假的時候la~~~~都唔知做乜野好??

今天打住咁多先,明天再打過

2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


大年初三(赤口) 分類: 未分類

我平時放假都睡成12點幾才起床,今天都唔例外!!

今日我去屯門的同學屋企拜年,所以我夜晚才去拜年。

(今天初三是赤口,是唔適合拜年。同學屋企話唔介意,所以晚上照去拜年!!)

我整個中午都在屋企玩電腦,而且我淨係聽首重覆犯錯的歌!!

重複犯錯歌詞:        (3'25")

歌手:古巨基   作曲:陳輝陽@好好笑
填詞:林夕      編曲:陳輝陽@好好笑

不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

*突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果
 原來似 以掌心撲火

 未算得到 偏得到你是哪位錯
 難道你我以相戀失戀去切磋
 會令情侶受苦已是愛
 但我答應我永不要重複犯錯*

最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰

如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命

REPEAT*

回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我

現在又要放D相出來沖吓la~~~~~   (哈....哈....................)

然後放淨係屯門及元朗區有的交通工具車站,你們估是甚麼交通工具呢??

答案是:輕鐵便路LRT (簡稱叫輕鐵!!),影唔到輕鐵,有點失望

我們拜年順便食埋晚飯。食完之後,我和舊同學行一陣屯門市廣場..........

見到一個新年的建築物!!

覺得點呀~~~??

我回家之後,當然要打日記及放相啦~~~~~~

唉...........四日假期,咁就過完呀!! 明天還要返工,有點唔開心...........