我今天想提早打blog,因為我有點點累!!
整日都在元朗上個保安課程,而且明天還要上...... 
我淨知道今日成日都好想睡,但是又唔係幾想睡!!因為上緊課程
(好辛苦la~~~~~~~~~ )
明天還要考保安課程的畢業考試,有小小怕唔合格呀!! 
我聽人們講,保安課程是勁易合格,所以d同學講吓,我都有小小信心合格。
讀完今天的課程,當然第一件事是上網ar~~~~~~
回到家之後,我非常無聊上mandy(蔣雅文)的網上日記玩:豬年送大禮之考考你眼力的遊戲!!
我放假時想乘城巴的5B路線的(堅尼地城至銅鑼灣[循環線] )的大計,又要押後
(已連結城巴5B路線巴士的資料。按5B一吓!!)  
而且明天又要成8:30am返到課程中心,我淨知道現在好想睡!!
明天希望合格la~~~~~~~~
個網頁又放唔到相,極之唔開心 ,希望可以快D整好啦~~~~~
我今天要早D ,因為還要應付明天都畢業考試,明天再打過!!
 
|