我今天首先講是:情人節快樂!!
唉..........我覺得情人節,是我工作時最容易出錯的日子la~~~~ 
連我自己都唔知點解,上年的情人節就是唔見咗份文件。
今年的情人節...........就是整日工作時出錯!! (好黑仔呀~~~~~~~~ )
但是我一定會繼續努力工作!! (哈........哈................... )
閒話少說,又是我放相的時間la~~~~
首先,我補放番上星期一(即是前日,12/2)同家人食團年飯的相!!

又是我(11/2)食晚飯的菜館,今次的送菜就豐富咗!! 另外我改飲:健康工房的山楂蘋果。
(我覺得幾好飲啦。但是我的朋友就覺得唔好飲,我都唔知點解!! )

跟着,我又放番今天影的相!!
就是金豬一隻ar~~~~ (我在九龍區某一個商場影!!) 靚不靚呀~~~??

還有,當然唔少得本書,就是火武耀揚 (本來是逢星期四出,因為新年的關係,改咗今天出及一次過出兩期的內容!!)

不過,要成28元一本la~~~~~ (突然覺得好貴!! )
明天可能打唔到網上日記,因為我要同親戚食團年飯,所以我會盡量抽時間打日記!!
又要 的時間la~~~~~
 
|