星期日,今日下午約咗friend去花展。但是都要成4:30pm才進場!!
但是去維園途中,見到普選遊行

到了維園之後,立即要找位影相及睇花啦!!
我和friend都行咗成2小時,而且2小時內都是影相、影相、影相 
現在放d部份相出來先啦!!


現在放住一部份先,明天再放d出來la~~~~~~~~
我們行完花展後,我們往旺角再和另一個friend吃晚飯!!
結果我們在朗豪坊美食廣場吃晚飯
而我叫咗.....冬陰功河粉!! (有小小辣!!)

吃完之後,又要回家去la~~~
要放成50幾張相...........都唔知放幾耐??
|