我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 2
累積人氣: 6076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 19 日  星期一   陰天


未放完d相呀!! 滿足 分類: 未分類

今天工作都幾多吓!!而且昨天唔係好夠 z......z.......

做到死吓死吓 但是....我做咁耐是我最早回家的日子啦~~

(希望可以日日咁早回到屋企就好啦!!)

咁早回家,當然上吓網先,然後又上載d相啦~~~

到現在,都仲未上載晒!! (都唔知幾時完成??)

又放番部份花展的相出來!!

又放住咁多先,明天又要返工,明天又放過d相!!

2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


花展!! 愉快 分類: 未分類

星期日,今日下午約咗friend去花展。但是都要成4:30pm才進場!!

但是去維園途中,見到普選遊行

到了維園之後,立即要找位影相及睇花啦!!

我和friend都行咗成2小時,而且2小時內都是影相、影相、影相

現在放d部份相出來先啦!!

現在放住一部份先,明天再放d出來la~~~~~~~~

我們行完花展後,我們往旺角再和另一個friend吃晚飯!!

結果我們在朗豪坊美食廣場吃晚飯

而我叫咗.....冬陰功河粉!!  (有小小辣!!)

吃完之後,又要回家去la~~~

要放成50幾張相...........都唔知放幾耐??

 

2007 年 3 月 17 日  星期六   雨天


5B 愉快 分類: 未分類

今朝我返工只是返4.5小時就可以放工la~~~~~~

下午,趁比較得閒時,我非常無聊往港島搭5B路線!!

(是不是有小小無聊呀??),本來今天去花展,因為天氣唔係咁好,

所以改在明天才去花展!!放工後立即走去堅尼地城搭5B

我搭到香港大球埸就下車啦~~~~   (上面圖是我在堅尼地城上5B時影)

在總站時影!!

搭完5B後,我往銅鑼灣去吉野家吃晚餐!!

好豐富la~~~~   (不過,都要成$30個呀!!)

食完之後,又要回家去啦!!