今天是星期六,我和同事在大快活吃埋早餐才去工作,勁開心!! 
而且今天好少野做,好耐都未試過咁la~~~~~~!!
下午,終於可以放工,我立即飛返屋企休息。
睡一陣 ...........養足精神要同個friend慶祝生日。晚上要去屯門慶祝生日!!
到屯門之後,我們到了屯門市廣場影一陣相才去食晚飯,是時候又可以放相啦!!
(哈...........哈.............................. )
一個得意的招財元豬,好得意la~~~~~ 

仲有當然唔少得生肖運程啦~~~~~

而下面就是我的生肖..............是鼠 (希望可以是真,yeah............... )

我們影埋合照相,都要影成粒鐘才捨得去食飯 (極之難得可以影咁耐!!)
最高興是,班friend終於認同影相唔係無聊事。聽到之後覺得自己好開心 
影完之後,我們到咗台灣餐廳食晚飯!!


 d晚餐好豐富la~~~~ (結果我們都食唔晒,我覺得有小小浪費食物 )
而下面是豉油一枝,像不像一支飲品ar~~~~??

食完之後去咗屯門大會堂,我們今天真是勁影相la~~~~~~~ 
首先頭盤是............發財元寶,好多個元寶ar~~~~~~~~~~~


之後仲唔夠候,我們仲要影埋d花!! 


之後兩張要開埋閃光燈才可以影到!! 


結果都是唔夠光!! (好唔開心 )
影完之後,我們要回家,而我回家後第一件事是打blog!!
(P.S.今日被friend及同事話我髮型整得唔好睇,我都覺得個髮型整得好失敗!! 
明天一定要整得一定要ok。)
|