今日是星期四,我工作時竟然撞到一位同姓的同事,真是好難得ya~~~
覺得好意外。另外,今day仲有利是收。已經過咗十五(農曆)仲有利是收!! 
可能平時唔夠睡的關係la~~搞到成日都好想睡!! 救命~~~~
我小小覺得最近的blog是簡單咗,要想辦法自己的blog整得更好!! 
希望自己可以做得個blog啦~~~~~~!! 
最近部電腦都唔知發生乜野事,我昨天開始上mandy的blog成日都遇到ActiveX程式,
內容是講點按以執行這個網頁上的Active
X控制項的程式錯誤,
然後就立即Close咗個 Internet Explorer!!我都唔知點整好ar~~~~??
(P.S. marktiu21的blog已經超過250次參觀,好開心啦!! ) |