今天起床時間又同返工時平時一樣,冇乜特別!!
但是......工作量又開始進入高峰期la~~~~~(好唔開心!!)
我又覺得自己的臉有點乾燥、塊臉有很多油及有小小暗倉!!
睇來要買洗臉膏及暗倉膏ar~~~~如果唔係樣貌會越來越差呀!!
回到屋企,又是得幾樣野做,就是.........睇報紙、上網及打blog!!
我頭先睇完無綫的光影流情,真是幾好睇!! 不過,只是返逢星期一做。
明天是星期二,又要追套美國電視劇:逃(第二輯)的第二集!!
遲d再打過!!
今朝我已經10:30左右起床。然後立即刷牙及洗臉!!
刷完牙及洗完臉之後,就立即玩電腦,玩到下午才出去friend屋企!!
我到咗friend屋企之後,第一時間教他打blog的技巧。
遲d才教他加入相片,教完之後就立即玩九型人格的測試!!
不過.........我唔會提出自己是甚麼類型!! (哈....哈..........)
九型人格表:
玩完九型人格之後,就要回家去。回到家後,當然就立即繼續玩電腦及打blog!!
今早我又和同事吃早餐,吃完早餐才去工作,勁happy~~
下午,我又可以放工la~~~~~~然後約咗朋友在餐廳吃午餐!!
我們又講又笑,這種日子真是唔易做啦~~~~~
坐到成5點半才去埋單,跟着我自己去元朗行街及吃晚飯。
行到8點幾,我又要回家及打blog啦~~~~~~~~