今天只需返半日。因為昨天仲未好番,所以冇打blog!!
希望今天好番d啦!!
下午,我去咗葵興問讀電器課程。但是............
要30age及失業才可以報讀,好失望!!
然後晚上約咗同事打羽毛球!! 我們大約打咗2小時左右la~~~
我都要操吓羽毛球技術先得,完全跟唔到節奏!!
覺得好失威!! 打完羽毛球後,就回家去打blog,
好耐都冇打過blog,放相都要遲d才放ar~~~~~~
今朝個病都未好番晒,就要返工呀~~
我工作緊時覺得好累,好想唔返工,但是我唔係隨便請假的人
而且仲要食藥。都幾辛苦吓la~~~~
我返到公司時,發現有一位同事已經收咗3封警告信,
而且仲要即時離職。我都是第一次見到有人收到三封警告信!!
我個人覺得,最重要做好自己本份,咁就唔會收到警告信la~
(我有時覺得世界是咁殘酷,工作表現唔得的人就要立即摺(炒) )
所以我一定會做番本份!! 現在真是要休息吓,如果唔係明天真係唔駛返工啦~
因為昨天阿哥休息及要看逃(第二輯),所以冇打blog!!
今天返工時,我喉嚨有小小痛及感冒!!
下午,真是極之疲倦及好辛苦,搞到下午要好累情況下,要工作
放工之後,當然立即看醫生la~~~
不過,今日打完blog後就要休息ar~~~~~(今天勁早打blog)
連花展d相都未放晒呀~~~ 我都唔知幾時放晒??
現在要立即休息!! 希望明天可以返到工啦~~~~~!!