我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 4
累積人氣: 6110
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


我今天偷懶唔上學la~~~~ 滿足 分類: 未分類

今天上午唔多野做,下午.................就勁多野做呀!!

現在我日日都要帶部NDS在身,如果唔係搭車會悶親自己!!

今天在公司會有變動,我要跟番以前的主管,這個主管是一定會給好多野做

及仲要冇得找人幫手,以後都係要靠自己la~~~~ 

唉.........肯定現在比較辛苦

(好彩我以前跟過,所以對我自己影響唔大。)

因為今天真係好累,所以我要偷懶一天,就是唔上學一日......

(希望老師唔好嬲我,下次唔會ar~~~~~~~)

回到家,就上網睇吓有乜新電影上畫??  多數淨係得蜘蛛俠3啦~~~~~

就今個(12/5)星期六約就班friend去睇!!

最近今個星期都唔知點解我午膳時,成日都去大排檔吃盅飯

(一盅飯再加凍奶荼只係$19) 可能出糧前夕,要就住駛$$............ 

(就出糧,忍多一陣la~~~~~)

今天我想整多一首歌的歌詞.........這首歌叫失散!!

失散

作曲:伍仲衡    作詞:游思行
監製:伍仲衡    主唱:蔣雅文

陪著你一起逛街 平清但感覺漸怪
人浪裡牽手也像捱
沉默到不想了解 明天怎樣安排
循例到花墟逼個愉快

鬧巿中的一雙一對 為何在指責連累
鬧巿中的愛戀失去 完結 在人堆

人群內望向東 望向西 就這麼的失散
路己封 沒處等 再沒往還
關起手機進餐 來磨練你不再找怎麼撐
十數天 未轉彎 又再放低一晚
葉已枯 樹要斬 再活縱是緩慢
其實一早已知分開不慣
才悄悄扮作街中失散

遺下棄嬰於冷街 模擬是失散地帶
名字也忍心被活埋
人大了不拖與拉 難得的好姿態
前面有燈想衝過便快

鬧巿中的一雙一對 為何在街角流淚
鬧巿中的愛戀失去 完了 別再追

人群內望向東 望向西 就這麼的失散
路己封 沒處等 再沒往還
關起手機進餐 才明白我可吃得這麼淡
十數天 未轉彎 又再放低一晚
葉已枯 樹要斬 再活縱是緩慢
其實彼些也不敵流激眼
再不能流戀偷窺一眼

離愁話沒有講 沒說清 就這麼的失散
沒信件 沒訊息 再沒往還
一分開的瞬間 回碩望你已像煙圈消散
廿八天 沒折返 又再放鬆一晚
沒再等 淚己慳 再會會是何站
來日再想起更添一些感嘆
曾有個伴侶 可惜失散
世間無人知 怎麼失散

現在好累,要

2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


suns第二場大炒spurs20分 分類: 未分類

因為昨天要看逃,所以沒有打blog!!

昨天,工作量雖然唔係太多,現在都有小小疲倦!!

放工後同事約咗我吃晚飯,所以我回到家時都要成11:00pm!!

我都在老地方食晚飯,用咗差不多2hr,都幾耐吓呀la~~~~~ 

(哈.......哈..............)

回到家,當然第一時間開電腦,睇吓suns第二場可不可以win到spurs??

結果..............suns大炒spurs 20分(101:81),好開心la~~~~~

希望suns可以繼續win下去啦!!

今天內容都係冇乜野講................  連我自己都覺得有小小求其!!

2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


Spurs竟然win咗Suns 分類: 未分類

今天是可以是我最輕鬆的日子。因為今天工作量雖然多,竟然好意外可以咁快完成到!!

簡直是我都唔相信,希望可以日日都咁快做完就好啦~~~~~

我放工後回家後,就立即上www.nba.com睇吓suns[2]可不可以win到spurs[3]??

上咗之後.............竟然我最不喜歡的spurs可以win到suns

(賽果是:111比106)

簡直是我的惡夢!!希望suns可以下一場win番spurs呀~~~~

但係spurs及suns都打得好好,衰在suns的nash最後幾分鐘撞到個鼻,

要立即下場治理。spurs就趁機會最後幾分鐘入多幾分,最後spurs咪win咗!! 

講住咁多先,明天是星期二,要看逃(第二輯)