今天上午唔多野做,下午.................就勁多野做呀!!
現在我日日都要帶部NDS在身,如果唔係搭車會悶親自己!!
今天在公司會有變動,我要跟番以前的主管,這個主管是一定會給好多野做
及仲要冇得找人幫手,以後都係要靠自己la~~~~
唉.........肯定現在比較辛苦
(好彩我以前跟過,所以對我自己影響唔大。)
因為今天真係好累,所以我要偷懶一天,就是唔上學一日......
(希望老師唔好嬲我,下次唔會ar~~~~~~~ )
回到家,就上網睇吓有乜新電影上畫?? 多數淨係得蜘蛛俠3啦~~~~~
就今個(12/5)星期六約就班friend去睇!!
最近今個星期都唔知點解我午膳時,成日都去大排檔吃盅飯
(一盅飯再加凍奶荼只係$19) 可能出糧前夕,要就住駛$$............
(就出糧,忍多一陣la~~~~~ )
今天我想整多一首歌的歌詞.........這首歌叫失散!!
失散
作曲:伍仲衡 作詞:游思行
監製:伍仲衡 主唱:蔣雅文
陪著你一起逛街 平清但感覺漸怪
人浪裡牽手也像捱
沉默到不想了解 明天怎樣安排
循例到花墟逼個愉快
鬧巿中的一雙一對 為何在指責連累
鬧巿中的愛戀失去 完結 在人堆
人群內望向東 望向西 就這麼的失散
路己封 沒處等 再沒往還
關起手機進餐 來磨練你不再找怎麼撐
十數天 未轉彎 又再放低一晚
葉已枯 樹要斬 再活縱是緩慢
其實一早已知分開不慣
才悄悄扮作街中失散
遺下棄嬰於冷街 模擬是失散地帶
名字也忍心被活埋
人大了不拖與拉 難得的好姿態
前面有燈想衝過便快
鬧巿中的一雙一對 為何在街角流淚
鬧巿中的愛戀失去 完了 別再追
人群內望向東 望向西 就這麼的失散
路己封 沒處等 再沒往還
關起手機進餐 才明白我可吃得這麼淡
十數天 未轉彎 又再放低一晚
葉已枯 樹要斬 再活縱是緩慢
其實彼些也不敵流激眼
再不能流戀偷窺一眼
離愁話沒有講 沒說清 就這麼的失散
沒信件 沒訊息 再沒往還
一分開的瞬間 回碩望你已像煙圈消散
廿八天 沒折返 又再放鬆一晚
沒再等 淚己慳 再會會是何站
來日再想起更添一些感嘆
曾有個伴侶 可惜失散
世間無人知 怎麼失散
現在好累,要
|